wtorek, 2 lutego 2016

BEIGE SNICKERS




 trousers/spodnie - New Yorker
 jacket/kurtka - YeanYour
  snickers/botki - DeeZee
 więcej na: www.deez24.pl
shawl/komin - New Yorker
sweater/sweter - Parisien
bag/torebka - Japan Style


Chyba przesadziłam z moją nieobecnością na własnym blogu ;) Nie miejcie mi tego za złe, ale przygotowywanie się do obrony inżynierskiej pochłania mi sporo czasu, a do tego dodatkowo sesja wre pełną parą. Już sama nie wiem, do których notatek mam zaglądać... Jeszcze po drodze przyplątało się zapalenie oskrzeli.
Dzisiaj po kontroli u lekarza, w końcu mogłam pozwolić sobie na spacer poznańską starówką. Przez chmury wyjrzało słońce i łapiąc okazję zrobiłam kilka zdjęć.
Jak pewnie zauważyliście, często zakładam ciemnozieloną kurtkę parkę. Po prostu bardzo ją lubię i uważam, że jak najbardziej pasuje do miejskiego klimatu. Założyłam zielone rurki, które skutecznie przeganiają zimę i moje nowe, wygodne snickersy w ciepłym odcieniu jasnego brązu. Do całości szalik w kolorze pudrowego różu i czarna, elegancka torebka, która pomieści wszystkie kobiece "drobiazgi".
Niedawno zapanował trend na włochate pomponiki służące jako ozdoba do torebek czy kluczy. Moje są w kolorze mięty u jasnego różu. Też takie macie? 









4 komentarze:

  1. Juz sie balem, ze umarlas w tym Poznaniu ;)
    Naprawde fajne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladnie wygladasz Karola! K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa odslona bloga! Szczrze to teraz jest bardziej przejrzyscie i mniej dziecinnie. Tak 3maj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała stylizacja bardzo fajna ;) Życzę powodzenia w obronieniu inżyniera!
    Zapraszam Cię do mnie http://shockingblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)