poniedziałek, 8 lutego 2016

SERENITY BLUE





 trousers/spodnie - House
jacket/kurtka - New Yorker
snickers/botki - DeeZee
sweater/sweter - New Yorker


Dzień dobry! Od poniedziałku ruszam z nową motywacją do działania. Ostatnie poprawki mojej pracy inżynierskiej, trochę nauki, praca i w końcu jakieś regularne ćwiczenia (każdy chyba problem z tym, żeby zacząć, potem "podobno" jest z górki).
Wczoraj korzystając z przepięknej pogody postanowiłam wraz z moim chłopakiem i psem Tobim wyjść na spacer. Jak zapewne większość z Was. W zeszłym tygodniu będąc w Krakowie miałam chwilę na zakupy, moim łupem padła pikowana kurtka w modnym, syrenim odcieniu niebieskiego oraz cienki sweterek z białą koronką. Do zestawu założyłam moje ulubione, czarne spodnie oraz beżowe snickersy. Dajcie znać, co sądzicie o takim połączeniu?
Udanego tygodnia wszystkim! ;)








3 komentarze:

  1. Super!!!! naprawde!!!!! Mega kurteczka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje Ci niebieski Kaja ;)
    Sliczny zestaw. Koronki chyba nigdy nie wyjda z mody..

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    Naprawde ladna kurtalka!
    Ladnie Ci w niej.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)