sobota, 13 lutego 2016

Walentynki



blouse/bluza - Reserved outlet
shorts/spodenki - New Yorker
podkolanowki/socks - Aliexpress


Witam Was wszystkich w sobotni poranek :)
Walentynki obchodzimy co prawda dopiero jutro, ale świętować można zacząć już teraz. Zaczynamy od leniwego poranka, ulubionej kawy zbożowej i śniadania.
Walentynki oficjalnie są dniem zakochanych... Ale nie zapominajcie, że miłość i uczucia powinno okazywać się każdego dnia! <3
Dzisiejszy wpis jest prosto z mojego ukochanego pokoju. Przecież w piżamie nie wyjdę na taras ;) Co mam na sobie? Bardzo wygodne spodenki z popularnej sieciówki (są jeszcze do kupienia), szarą bluzę z Reserved (galerie Factory są w każdym dużym mieście i naprawdę można kupić tam coś fajnego, za niewielkie pieniądze) oraz ażurowe podkolanówki z białą wstążką. To chyba moje ulubione zestawienie na sobotnie poranki. Jest mi ciepło i wygodnie.
Udanego weekendu i dużo miłości. Nie tylko jutro, ale każdego dnia!









8 komentarzy:

  1. Piekny pokoj!
    Masz fiola na punkcie mietowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna ❤❤❤ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie! Jak mi sie podobasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny pokoj.Jakich farb uzylas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miętowy to kolor z Dulux'a z serii Kitchen&Bathroom - "morska fala", "szara poświata" z serii Kolory Świata oraz z tej samej serii "Zimowa cisza" :)
      Efekt rewelacyjny, jestem zadowolona w 100% :) Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Seksowne podkolanowki, az trudno uwierzyc, ze to Twoja pizamka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna����

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)