czwartek, 18 lutego 2016

French boho



trousers/spodnie - Bershka
coat/płaszcz - Reserved
top/bluzka - Bershka
bag/torebka - Japan Style
shoes/buty - CCC
cap/czapka - Cropp
shawl/szalik - Cropp

Południe Polski całe białe od zimowego puchu, a Poznań słoneczny jak w porze letniej. Nie ma co siedzieć w domu po pracy, czas najwyższy na spacer.
Moja dzisiejsza propozycja to połączenie stylu boho z francuskim szykiem. Post dla tych, którzy byli pewni, że nie da się stworzyć takiej kombinacji. :) A jednak.
Francuzki kojarzą się Nam z nienagannym ubiorem, godnymi podziwu manierami, klasyką sama w sobie. Postanowiłam ten nieco patetyczny kanon ożywić frędzlami, które towarzyszą projektantom już kilka sezonów. Jaki efekt? Oceńcie sami :)









5 komentarzy:

  1. Osobiscie nie przepadam za "boho", ale ten zestaw jakos mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa bluzka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mała Paryżanka. Jeszcze tylko parasolki brakuje <3 aww...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu, ale podoba mi sie Twoj styl. Nie narzucasz, nie oceniasz, nie porownujesz sie z innymi, nie chwalisz pozyczanymi ciuchami. Dla mnie mega skromna osobowosc z pazurem. Tak trzymaj! :) M.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)