sobota, 27 lutego 2016

PASTELE


 jacket/kurtka - New Yorker
trousers/spodnie - Terranova
blouse/bluzka - Moda Allegro
shoes/buty - Deez24
bag/torebka - Japan Style

 Według mnie nie jest żadną sztuką co kilka dni marnować czas na zakupy w galeriach handlowych lub przez internet. Kupować i kupować. Każdy post w zupełnie innym ubraniu, które raz opublikowane, nie powinno więcej znaleźć się na blogu. Przeraża mnie taka wizja blogerek/blogerów modowych. Moim zdaniem trzeba korzystać z tego, co ma się w szafie i umiejętnie to komponować. Nie oznacza to, że nie można chodzić na zakupy. Pamiętajmy, żeby nie dać się zwariować i nie kupować x bluzki z kolei tylko dlatego, że jest "modna". Popularne blogerki/blogerzy otrzymują darmowe egzemplarze ubrań, wielu z nich jednorazowo wypożycza je ze sklepów, a po zrobieniu zdjęć zwraca, lecz o tym się nie mówi. Normalne dziewczyny/chłopcy, widząc ich w codziennie innej, modnej i drogiej stylizacji czują się gorsi, mniej atrakcyjni... Prawda?
Nie zamierzam wchodzić na poziom "wyższy" prowadzenia bloga, by w wypożyczonych ubraniach tworzyć nowe wpisy. Jestem sobą i zależy mi na tym, by dotrzeć do normalnych, przeciętnych ludzi, którzy swojej szafie mają mnóstwo ciekawych ubrań i dodatków, a nawet nie są tego świadomi. To jest cel mojego działania i nie zamierzam go zmieniać. Prowadzenie bloga traktuję jako hobby. Nie jestem ekspertką. Jednak cieszę się, że czytacie moje wpisy, zostawiacie komentarze, piszecie mnóstwo wiadomości z prośbą o poradę. Dziękuję!

Zestaw na dziś: Pastelowa, pikowana kurtka; do tego traperki w kolorze pudrowego różu. Elegancka, koronkowa bluzka z kołnierzem oraz jeansy i oczywiście moja ulubiona lakierowana torebka. Dajcie znać w komentarzach, czy podoba się Wam takie połączenie. Dobranoc :*







3 komentarze:

  1. I bardzo dobrze!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaz jedna normalna dziewczyna ze zdrowym podejsciem :) Zdolniacha! Caluje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Madre slowa! :)
    Jakby kazfa blogerka miala ta ulozone w glowie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)