środa, 31 maja 2017

PROJECT BY ALICE - AKCESORIA DO ŁÓŻECZKA I KOKON OTULACZ


baldachim, organizer, ochraniacz, kokon-otulacz, prześcieradło, stelaż - ProjectByAlice
poduszka do karmienia - HubiWorld
pompony - wykonane własnoręcznie
Cotton Ball Lights - Pepco
łóżeczko - Aruś


   Hej! Dzisiaj mam dla Was recenzję niesamowitego zestawu dla maluszka firmy Project by Alice. Kompozycje  można jak najbardziej komplementować indywidualnie, nie chodzi tu tylko o różnorodność produktów, ale również kolorystykę i wzory.
   Zestaw dla mojego synka wybrałam na podstawie własnych upodobań, postawiłam na połączenie mięty i szarości. Zacznijmy od
góry – baldachim – wg. mnie jest to bardzo uroczy dodatek bez względu na to, czy spodziewamy się chłopca, czy dziewczynki. Mój w całości jest w kolorze szarym w białe groszki, usytuowany na białym stelażu, pasującym kolorem do łóżeczka. Do baldachimu dołączona jest  duża, miętowa kokarda wykonana z materiału minky. Materiał, z którego jest wykonany nie jest transparentny, co zapewni maluszkowi spokojny sen, np. po mimo włączonego telewizora w pokoju.
   Organizer – w kolorze baldachimu, przywiązywany do szczebelków łóżeczka. Bardzo praktyczny, zajmuje niewiele przestrzeni, więc jak najbardziej spełnia swoje zadanie. Idealny na pieluszki czy inne akcesoria.
   Ochraniacz – by przełamać odcień szarości materiału, druga strona jest w kolorze mięty z bardzo miękkiego materiały minky z delikatnymi i miłymi w dotyku wytłoczeniami. Ochraniacz, podobnie jak organizer przywiązywany jest do łóżeczka. Jego dużym atutem jest dwustronność.
   Prześcieradło – zwykłe, białe, na gumce. Przede wszystkim wykonane w 100% z bawełny.
   Najbardziej wygodnym elementem zestawu jest kokon –otulacz. Również w kolorach pasujących do reszty i tak samo dwustronny jak ochraniacz. Kokon jest pięknie wykonany, niesamowicie miękki. Już nie mogę się doczekać, kiedy Stanisław będzie mógł z niego korzystać. Taka opcja jest bardzo wygodna, ponieważ na razie nie muszę zaopatrywać się w dodatkowe łóżeczko, czy kojec. Mogę go spokojnie rozłożyć w salonie na kanapie i doglądać synka w momencie robienia obiadu lub sprzątania, a nie biegać co 15 minut na piętro do sypialni. J
   Jak widać na zdjęciach łóżko Małego Księcia jest „przyozdobione” tiulowymi pomponami, które wykonałam samodzielnie, podpatrując filmiki na yt. Niezbędne materiały zamówiłam przez Internet. Jest to opcja dla cierpliwych, którzy lubią prace manualne. Zawsze można takie zakupić, jednak kalkulując, tańszą opcją było wykonanie ich samodzielnie. Nie jestem fanką pozytywek i innych dziwnych wynalazków nad głową dziecka. Kolejnym dodatkiem są Cotton Ball Lights, zakupione w sklepie Pepco, w kolorze bieli, granatu oraz błękitu. W łóżeczku jak na razie leży jeszcze pasująca do elementów zestawu poduszka do karmienia, którą zamówiłam przez Allegro.
   Podsumowując, całość akcesoriów z firmy Project by Alice jest rewelacyjna, uwierzcie mi, że przeglądnęłam setki stron internetowych, w poszukiwaniu wyposażenia łóżeczka, które zachwycałoby oko i nie spustoszyło portfela J. Dla zainteresowanych mam i przyszłych mam, koleżanek, które chcą podarować komuś taki prezent polecam w 100%. Ja jestem bardzo zadowolona. Zapraszam na nową odsłonę strony internetowej i zapoznanie się z całym asortymentem:














6 komentarzy:

  1. O Boże! Jakie to śliczne! Łóżeczko godne małego Księcia. Szczęśliwego rozwiązania <3 M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet piekny. Niestety minky to nie fajna sprawa. Dziecko się w tym poci straszliwie ( miałam przerabialam) to zwykły plastik nie material. Baldschim ? Zbędny zbieracz kurzu. Tak jak i pompony.Przyczynia się do alergi u maluszków. Ochraniacz na lozeczko? Lekarze doradzają ochraniacze które przyczyniają się do SIDS. Kokon się najbardziej ale ze2strony bawełny. U nas też się przydał. Wszystko pięknie wygląda ale dla dziecka najważniejsze bezpieczenstwo. Lepiej zasięgnąć troszkę wiedzy :-) Nie neguje. Przy pierwszym dziecku wiele błędów się popelnia. Szczęśliwego rozwiazania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matka polka sie odezwala... polaczenie ladnego i przydatnego to wdlg ciebie blad "swiezej" mamy? zazdrosc widac zjada skoro sie wypisuje takie bzdury...

      calosc super:) pozdrowienia:)

      Usuń
    2. Każdy patrzy inaczej na wszystko. Baldachim jest dla mnie kluczowy, ze względu na fakt, iż w sypialni mam telewizor. Każdy maluch się poci, wiadomo. Ale są pralki, są pieluszki, które można podłożyć pod plecki. Pompony jak najbardziej mogę wyprać i mogę to robić choćby i raz na tydzień, w zupełności mi to nie przeszkadza :) Nie słyszałam, żeby jakaś pociecha zachorowała od danego materiału akcesoriów do łóżeczka, co więcej - o minky, większość mam wyraża się pozytywnie. Gdyby bezpośrednio zagrażałoby zdrowiu dzieci, nie byłoby to dopuszczone do sprzedaży w UE.

      Usuń
  3. Nikt Ci Kaja nie każe malucha od razu po szyję otulać i to jeszcze przez lato. Wg mnie minky to cieplutka tkanina,miła w dotyku i łatwa w utrzymaniu czystości.
    Fajny ten zestaw masz, przeglądałam tę stronkę i całkiem, całkiem. Niedługo będę chrzestną, muszę coś wybrać :) Pati.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladny zestaw. Calkiem w twoim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)