środa, 10 maja 2017

PONADCZASOWE BOYFRIENDY



boyfriendy - New Yorker
t-shirt - New Yrker
trampki - Kylie Crazy
ramonezka - Stradivarius
chusta - Terranova
bransoletka - Bydziubeka




   Hej! Majowa pogoda niestety nie rozpieszcza, za oknem niby świeci słońce, ale termometr pokazuje 9 stopni. Nie dajmy się zwariować, w taką pogodę również warto wyjść na świeże powietrze. Spacerować mogą nie tylko kobiety w ciąży J.
   Dziś stylówka luźna,
idealna na przechadzkę – boyfriendy z dziurami (już się w nich niestety nie zapinam, ale nie widać J ), trampki, t-shirt z sówkami i czarna ramoneska. Dodatki typu torebka uważam za zbędne na tę okoliczność.
   Całe szczęście, że męski krój jeansów jest ponadczasowy, pasuje nawet w 7 miesiącu ciąży. Na razie mamy +10kg. Nie jest najgorzej, ale czekam na cieplejsze dni, żeby móc się nieco więcej poruszać. Niestety, nie jestem typem kanapowym.










 
  A po spacerze moje ulubione hobby, czyli manicure hybrydowe. Dziś zaszaleję z krwistą czerwienią. Dajcie znać, jak podoba się Wam zestaw i moje nowe paznokcie. Lakiery oczywiście marki Semilac. :)



3 komentarze:

  1. Najzwyklejesze zestawy sa najlepszym rozwiazaniem. Mi sie bardzo podoba. 5+ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne paznokcie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladnie wygladasz <3 Swietne spodnie.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)