środa, 3 maja 2017

WIOSENNY SPACER







koszula - New Yorker
trampki - Kylie Crazy
zegarek - Geneva
bransoletka - By Dziubeka
legginsy - Butik Larissa

   Cześć wszystkim! Tak, wiem... Dawno mnie tu nie było, prawie rok. Bardzo przepraszam Moi Kochani, ale przerwa spowodowana była zmianami w moim życiu prywatnym, nową pracą. Przez ten długi czas zmieniło się wiele - za nieco ponad dwa miesiące zostanę mamą!
W związku z tym tematyka mojego bloga nieco się zmieni, dodam recenzje artykułów dla dzieci, stylizacje dla kobiet z brzuszkiem (ale jestem pewna, że większość zestawów można spokojnie ubrać, nawet jak się w ciąży nie jest).

   Nadal będę pokazywać Wam moje stylizacje, nieco również to, jak żyję i co kupuję dla mojego maleńkiego Skarba. Mam nadzieję, że nadal będę miała tylu czytelników, co w zeszłym roku. Jest mi bardzo miło, że macie ochotę dzielić się ze mną swoimi spostrzeżeniami i oglądać wstawiane przeze mnie posty. Forma przekazu, jaką miałam dotychczas, a mianowicie - korzystanie z tego, co mam już w swojej szafie, unikanie biegu za nowymi kolekcjami, niepodążanie bezkrytycznie za tym, co kreują media i projektanci. Aż tyle nie zarabiam ;) Wiecie, co mam na myśli. 
   Styl polega na byciu sobą, a nie ukrywaniu się pod masą modnych ubrań i dodatków, zabijając tym samym swoją osobowość i indywidualność. Wiadomo, że warto jest się stosować do odwiecznych wskazówek, żeby uniknąć wpadek i błędów.


Co na dzisiaj? Moja stylizacja z wiosennego spaceru po Arboretum Kórnickim. Miałam okazję podziwiać piękny park, w którym rośną setki drzew z całego świata, niektóre mają nawet po 300 lat! Świeże powietrze, lekki wiatr, cudowny zapach kwitnących kwiatów, ahh... Zdjęcia wykonane telefonem komórkowym, ale mam nadzieję, że widać to, co potrzeba. Postaram się regularnie dodawać posty, a Wy, Drodzy Czytelnicy dawajcie znać, jak Wam się podoba, co mogłabym zmienić, ulepszyć. Śmiało!

Miłego ostatniego dnia weekendu majowego!








 I na koniec słodki deser, nie mogłam sobie odmówić - uwielbiam tartę z truskawkami! :)



4 komentarze:

  1. Ale super, ze wznowilas pisanie, brakowalo mi tego :) Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Triumfalny powrót :D To dobrze :) Wpadnij czasem do mnie po starej znajomości ;) ;P
    http://kotanka-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie Ci z brzuszkiem! :) I miło, że wróciłaś! :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)