poniedziałek, 15 maja 2017

RÓŻOWE SKARPETKI NAWILŻAJĄCE


skarpetki SOXO - www.rossmann.pl

   Hej! Dzisiejszy wpis, tak jak wcześniej zapowiadałam, nie będzie o tematyce modowej, choć poniekąd jest z nią związany. Nie od dziś wiadomo, że piękna kobieta, to zadbana kobieta. By makijaż pięknie wyglądał i trzymał się pożądaną ilość godzin, należy pielęgnować skórę twarzy odpowiednio ją myjąc, nawilżając, kojąc. To samo dotyczy innych części ciała. Dziś skupiłam się na stopach.
Lato za pasem, już nie mogę się doczekać aż będę mogła założyć sandałki. O stopy również trzeba odpowiednio dbać, to na nich "przechodzimy" całe życie. :)


   W moim obecnym stanie, ciężko jest się schylać i robić peeling stóp, nie mówiąc już o pedicure. Kosmetyczkom nie ufam w tym aspekcie i wolę robić to sama, ale skoro nie dam rady, to musiałam znaleźć na to inny sposób. Przez przypadek przy okazji zakupów w Rossmannie natknęłam się na skarpetki nawilżające. Cena całkiem przystępna, około 30 zł, w chwili obecnej są na promocji za 23,99 zł.

   Opis na opakowaniu jest bardzo obiecujący, bowiem producent gwarantuje widoczną poprawę kondycji skóry na stopach, dzięki zawartemu we wnętrzu skarpetek olejkowi jojoba, witaminie E, olejkowi lawendowemu oraz oliwie z oliwek. Po rozpakowaniu pudełka, naszym oczom ukazuje się woreczek ze skarpetkami. Są bardzo miłe w dotyku, wewnątrz przyjemnie chłodne. Po założeniu prezentują się na stopach jak zwykłe "stópki", dodatkowo od spodu posiadają urocze naklejki antypoślizgowe. Kolejnym atutem jest możliwość wielokrotnego użytku oraz możliwość prania.

   Stosuję je ponad tydzień i powiem Wam, że ich zakup okazał się strzałem w dziesiątkę! Skóra stóp naprawdę jest bardziej nawilżona, miękka i przyjemna w dotyku. Zdecydowanie polecam każdej kobiecie! Wygodna, tania alternatywa dla stóp przed zbliżającym się latem.

Buziaki 









2 komentarze:

  1. Skarpetki temat rzeka. Mam ich bardzo dużo w swojej kolekcji, możecie zobaczyć je na www.koloroweskarpetki.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet całkiem fajnie wyglądają. W takich różowych skarpetkach mogłabym na co dzień chodzić :) Jeżeli jeszcze mają przyczynić się Tobie ze względów zdrowotnych to nic tylko korzystać :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)