sobota, 4 kwietnia 2015

PASTEL MINT



coat/płaszcz - Japan Style (99z)
leggins/legginsy - Bershka (79zł)
 shoes/botki - Top Or (35zł)
shirt/koszula - New Yorker (89zł)
t-shirt/bokserka - New Yorker (19zł)
shawl/chusta - Terranowa (19zł)
bag/torebka - Japan Style (49zł)
brancelet/bransoletka - Primark


Będąc chwilowo w mojej rodzinnej miejscowości - Kalwarii Zebrzydowskiej, znalazłam czas na krótki spacer. Jak na końcówkę marca pogoda dopisywała. Początek wiosny, to idealny czas na porządki w szafie i oczywiście w przestrzeni wokół siebie samej. Nie chodzi tylko o przeładowane ubraniami półki, ale też kosmetyki, dodatki, a nawet wsuwki do włosów, które w moim pokoju są dosłownie wszędzie, choć rzadko ich używam. Odszukałam w szafie miętowy płaszczyk, który połączyłam z czarnymi ażurowymi botkami. Jest to myślę  całkiem ciekawa para. Buty są wygodne, w stylu retro. Torebka, którą widzicie na zdjęciach jest dość nietypowa, ale jednocześnie uniwersalna. Z jednej strony ma kolor beżowy, z drugiej czarny. Według mnie dodaje stylizacji elegancji. Jeśli chodzi o legginsy, podobne można kupić w obecnej kolekcji wiosna 2015, ale również w Terranowie i Stradivarius'ie.









6 komentarzy:

  1. Mietowy płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieta i pudrowy roz rzadza tego sezonu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladny plaszczyk, polaczony z nowoczesnym deseniem na legginsach - jak dla mnie swietny kompromis. :) Pozdrawiam goraco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko koszula nie pasuje:P Płaszczyk faktycznie rządzi :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)