sobota, 6 września 2014

JEANS BY SEA


shirt/bluzka - New Yorker (19zł)
trousers/spodnie - New Yorker (149zł)
vest/kamizelka - Terranova (59zł)
shoes/sandały - Cropp (29zł)
watch/zegarek - Katherine (29zł)
brancelet/bransoletka - H&M (39zł)
 necklace/naszyjnik - Six (59zł)

 
 Lato powoli dobiega końca... Szkoda, że tak naprawdę tylko przez te kilka tygodni jest taka piękna pogoda, wszystko kwitnie, słońca wstaje wcześnie. Teraz powoli trzeba będzie zacząć przekopywać szafę w poszukiwaniu cieplejszych ubrań.
Chciałam pokazać Wam moją stylizację na spacer po plaży. Kocham polskie morze i ostatnimi czasy jestem tam dosyć często.
Wracając do zestawu na sierpniowe, ciepłe popołudnie - wybrałam jeansowe spodenki z koronkowymi wstawkami, do tego kamizelka, również z tego samego materiału (ciekawym atutem kamizelki jest fakt, że z przodu zostawiono więcej materiału, który można luźno związać) i biała bluzkę z nadrukiem z popularnej sieciówki. Jako dodatki założyłam złoty zegarek ze zdobioną tarczą, pudroworóżową bransoletkę i sandałki z Cropp'a, które ubieram tak często jak się da, ponieważ są bardzo wygodne.
Moim zdaniem połączenie jeansu z bielą to strzał w dziesiątkę! Idealnie podkreśla opaleniznę, dodatkowo ten zestaw można zmodyfikować zamieniając spodenki na rurki i już nikt nie będzie narzekał, że mu zimno :)
Za rok tu wrócę! Obiecuję.












9 komentarzy:

  1. Mi sie podoba kamizelka w polaczeniu z ta bluzeczka. Extra. Pozdrawiam. A.

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz. Z

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to, że ubrania, które pokazujesz na blogu są dostępne w sieciówkach oraz fakt, że z niczym nie przesadzasz. Śmiało mogę stwierdzić, że można się od Ciebie uczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolina, jest jeszcze takie miejsce na świecie, gdzie Cię nie widzieli??????? Szalona !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłoby się jeszcze kilka ;) Wystarczy odrobinę chęci !
      Pozdrawiam, kimkolwiek jesteś :)

      Usuń
  5. Bardzo ladnie sie ubierasz dziewczyno. Pozdrawiam Tomek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. SWIETNE POLACZENIE!

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)