niedziela, 6 września 2015

ULICAMI WARSZAWY

 



 sweater/sweter - New Yorker
podobne znajdziecie tutaj: tutaj
shoes/buty - Americano
leggins/legginsy - House
shirt/bluzka - New Yorker
watch/ zegarek - Katherine
brancelet/bransoletka - I am
bag/torebka - Japan Style



Dawno nie byłam w stolicy. Postanowiłam wykorzystać prawdopodobnie ostatni ciepły weekend w tym roku  i pojechałam odpocząć. Przy okazji odświeżyłam wspomnienia. :) Garderobę trzeba powoli zmieniać na nieco cieplejszą, jesień zbliża się wielkimi krokami.
Letnie przeceny rozpoczęły się już na dobre, więc dlaczego by nie skorzystać? Biały sweterek plus legginsy, trampki. Zaleta długości swetra - wystają spod niego frędzle koronkowej bluzki w stylu boho. Miłego wrześniowego wieczoru przy ulubionej kawie Wam życzę.













7 komentarzy:

  1. Za*ebisty kolor szminki. Gdzie kupiłas?
    Stylówa też bardzo fajna. Pozdrawiam, Kinga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminkę kupiłam w Avon. Jest do kupienia praktycznie w każdym numerze katalogu. :)

      Usuń
  2. Widzę że użyłaś szminki z Avonu :) fajna stylówka choć mój faworyt to czarna bluzka z frędzlami <3 pzdr Arizona

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzki z frędzlami są naprawdę świetne! Bardzo miły dla oka zestaw. Młodzieżowy, nie przesadzony. Idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałem się po uszy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwitnąco wyglądasz! świetnie się ubierasz :) pzdr Q.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)