czwartek, 3 września 2015

OGRODNICZKI - MUST HAVE 2015




shirt/bokserka - New Yorker (29zł)
trousers/spodnie - Terranowa (89zł)
 shoes/sandały - Cropp (29zł)
brancelet/bransoletka - I am / Kruk




Co sądzicie o spodniach ogrodniczkach? W tym sezonie stały się bardzo modne, zarówno w wersji długiej, jak i krótkiej; z rożnych materiałów i w różnych wzorach. Lubię jeansowe ubrania, więc takie też są moje spodenki na szelkach. Dobrałam do nich bokserkę w kanarkowym odcieniu koloru żółtego i szare sandałki z wyprzedaży Cropp 2014. Przy tworzeniu zdjęć do tego posta pomagała mi Adrianna, zapalony fotograf-amator, który ma do mnie anielską cierpliwość ;)
Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Nam jeszcze wielu takich zabawnych sesji :)
A tutaj jeszcze link do bloga, który prowadzi: http://hewitt.flog.pl/











3 komentarze:

  1. CUDNY ZESTAW KAROLINA! MEGA SUPER SPODENKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz. dziewczęco. Z niczym nie przesadziłaś. Ogrodniczki same w sobie są ozdobą i dobrze, że postawiłaś na gładką bluzeczkę. Pozdrawiam. Anka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka śliczna

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)