poniedziałek, 21 września 2015

SPACER PO POZNAŃSKIEJ STARÓWCE



shirt/bluzka - Teranova
leggins/legginsy - House
shoes/sandały - Top Or
watch/zegarek - Katherine
brancelet/bransoletka - House
  bag/torebka -Levis
glasses/okulary - New Yorker



Zdjęcia do tego posta wyszukałam w swoim komputerze, zostały zrobione początkiem lipca. Zapomniałam, że miałam je Wam pokazać. ;) Miejski, wygodny zestaw, a więc legginsy i bluzka. Celowo z wyższym stanem, by swobodnie móc założyć modne w tym sezonie krótkie bluzki. Mamy jeszcze kalendarzowe lato, kwiaty są motywem przewodnim i jak najbardziej pasują do każdej kobiety. Kolorystycznie myślę, że również trafiłam, róż lubi się z szarym i miętowym. Miłego popołudnia kochani!









4 komentarze:

  1. Ladna bluzka, mam taka sama, tylko czarna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wygladasz! super figura

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miejska stylowka. Na 5!

    OdpowiedzUsuń
  4. Goralka, odwiedzaj czescie poludnie! Tesknie <3

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)