sobota, 12 września 2015

KRÓLEWSKIE ŁAZIENKI I WILANÓW PART 2



dress/sukienka - Blogomania
vest/kamizelka - New Yorker
bag/torebka - Japan Style
sneackers/snickersy - Perfect Style
wath/zegarek - Katherine
bransetel/bransoletka - I am
chain/łacuszek - Reserved



Drugi zestaw z mojej podróży do Warszawy. Miałam okazję spędzić całe popołudnie w Wilanowie oraz Królewskich Łazienkach. Siedząc na kocu, czytając książkę i karmiąc oswojone wiewiórki odpoczywałam po ciężkim tygodniu w pracy. Pogoda była naprawdę piękna!
 Założyłam dresową sukienkę z falbanką i białą ramówką na jej końcu oraz na rękawkach. Jeansowa kamizelka, którą można jeszcze kupić na wyprzedaży w New Yorker. Czerwona torebka, czarne adidasy by nieco ożywić całość. Co myślicie o takim zestawieniu ubrań?












6 komentarzy:

  1. Mam podobną sukienkę! Świetnie się prezentuje, zwłaszcza do sportowych butów. Wszystko jak najbardziej na plus Karolina. Pozdrawiam Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz jak wspolczesna dama panno Karolino ;)
    Bardzo ciekawy zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw! :) K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka bardzo na topie, kamizelka pasuje. Naprawdę super.
    Buziole~!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie wygladasz!! Super polaczenie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaja w spiętych włosach wyglądasz bombowo !! Reszta też mi się bardzo podoba. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)