wtorek, 22 września 2015

BLACK ELEGANCE



shoes/botki - Perfect Style
dress/sukienka - Hurtownia_buty
strap/pasek - Terranova
wallet/portfel - Cropp
chain/łańcuszek - House
watch/zegarek - Fashion Jewlery




Na allegro aż roi się od promocji, wystarczy tylko dobrze się rozejrzeć. Zupełnie przez przypadek trafiłam na ta czarną sukienkę i botki podczas przeglądania Allegro. Nie mogłam sobie odmówić. Martwiłam się jedynie o jakość, jednak nie spotkał mnie żaden zawód. Sukienka jest elegancka, zwiewna, asymetryczna. Trafiony zakup. Jak myślicie?








3 komentarze:

  1. Skromna i zarazem genialna kreacja!
    Fajnie, ze masz odwage wychodzic w takich strojach, a nie tak jak polowa spoleczenstwa ubrana byle jak... super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladnie sie prezentujesz. Wygladasz kobieco i seksownie. Ganialne!
    Anka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega!!! Brak slow. Zakochac sie mozna ;)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)