piątek, 28 sierpnia 2015

W PUDROWYM RÓŻU NA GUBAŁÓWKĘ





dress/sukienka -Three Sisters (29zł) 
shoes/buty - Cropp (29zł) 
brancelet/bransoletka - Six (29zł)
bag/torebka - Made in Zakopane (59zł) 




Jej długość nie do końca pasowała do mojej figury, więc wzięłam do ręki nożyczki i obcięłam ją o kilka centymetrów na długość mini. Myślę, że teraz wygląda o wiele lepiej. Delikatny, pastelowy, pudrowy różowy połączyłam z jasnym odcieniem sandałów (które tak bardzo lubię, że do kolejnego letniego sezonu mogą nie wytrzymać) :)
Dla kontrastu zabrałam ze sobą góralską torebkę, którą kupiłam na jednym ze stoisk na Krupówkach. Jest w pięknym, chabrowym kolorze i bardzo się wyróżnia, przez co nadaje pazur stylizacji.
Udało mi się wyjść w takim stroju na Gubałówkę :) Można? Można!
Hej!









3 komentarze:

  1. Tej, panna super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze ze skrocilas ta sukienke. Dlugosc midi malo komu pasuje.
    Kolor jest bardzo ladny!

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)