wtorek, 25 sierpnia 2015

SEA, SEA...

 


dress/sukienka - Zara (99zł)
shirt/koszula - Terranova (89zł)
hat/kapelusz - Japan Style (39zł)
wath/zegarek - Six (79zł)
brancelet/bransoletka - New Yorker (19zł) 
glasses/okulary - New Yorker (39zł)




Wielokrotnie wspominałam, że kocham nad życie polskie Tatry, jednak uwielbiam również Nasze morze. Moją sympatię zdobyło Trójmiasto, w szczególności Sopocka plaża w stronę Orłowa i starówka w Gdańsku. Są to miejsca, gdzie odkąd mieszkam w Poznaniu często odwiedzam, by naładować baterie przed kolejnym tygodniem oraz odpocząć od nawału pracy i nauki. Wsłuchiwanie się w szum fal jest naprawdę magiczne, szczególnie we dwoje. ;)
Może i nie uwierzycie, ale sukienka, która mam na sobie ma ponad 20 lat i podkradłam ją mojej mamie z szafy, więc pewnie do dzisiaj o tym nie wie. Mała czarna idealnie sprawdziła się w towarzystwie jeansowej koszuli i białego kapelusza. Na rękach mnóstwo bransoletek oraz zegarek, by nieco ożywić stonowaną i grzeczną całość. Co myślicie o takim zestawie na spacer?










2 komentarze:

  1. Ale slicznie wygladasz!
    Jak mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zgrabne nogi masz.
    Zestaw jak dla mnie na 5+ ! :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)