piątek, 14 sierpnia 2015

COBALT LONG DRESS



shirt/bluzka - Terranova (19zł)
shoes/sandały - Cropp (29zł)
dress/spódnica - Japan Style (28zł!)
jacket/katana - New Yorker (159zł)
watch/zegarek - Katherine (29zł)
chain/łańcuszek - Japan Style (19zł)




Świat i domu mody oszalały na punkcie sukienek i spódnic maxi. Sporo czasu zajęło mi żeby się z nimi zaprzyjaźnić. Szyfon, z którego wykonana jest moja nowa spódnica jest zwiewny i miły w dotyku, dobrze wyprasowany świetnie się układa. Połączyłam ją z białą bokserką i modną już od kilku sezonów jeansową katanką. Wisiorek w stylu retro na długim łańcuszku. Wiele zalet ma owa spódnica - można pod nią ukryć w zasadzie wszystkie niedoskonałości nóg (w moim wypadku są to siniaki i rozwalone kolano po jeździe na rowerze), miękki materiał przyjemnie chłodzi i nie jest tak gorąco jak w spodniach. Obcasy to nie najlepsze połączenie, więc sandałki to strzał w dziesiątkę. Co myślicie o spódnicach maxi? Zapraszam do wyrażenia swojego zdania :)








3 komentarze:

  1. Bardzo ladny kolor sukienki. Ktora dodatkowo wyszczupla. Super. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogolem nie podobaja mi sie tego typu ubrania "boho". Ale Tobie w tym zestawieniu jest naprawde slicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamietam jak walczylem z Toba o prowadznie tego bloga, tak bardzo nie chcialas,a dzisiaj wiele osob chetnie tu zaglada. Moje gratulacje Kaja! P.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)