piątek, 24 lipca 2015

PLAŻOWANIA CIĄG DALSZY...





shirt/bluzka - New Yorker (39zł)
leggins/legginsy - House (59zł)
jacket/katana - New Yorker (159zł)
watch/zegarek - Katherine (29zł)
bikini/strój kąpielowy - Calzedonia (199zł)
brancelet/bransoletka - House outlet (19zł)
glasses/okulary - New Yorker (39zł)




 Mam jeszcze dla Was kilka stylizacji z wakacji nad polskim morzem. Może nie wyglądają zbyt profesjonalnie, ale pod ręką był tylko aparat w telefonie. Tego dnia o ile dobrze pamiętam świeciło słońce, lecz na plaży bryza dawała się we znaki, mimo falochronów. Na nic zdały się też parawany. "Zimno jak diabli!"- jak to mówią górale ;)
Zależało mi ta tym, by pokazać Wam moje moje nowe bikini, które udało mi się upolować na wyprzedaży. Nigdy wcześniej nie miałam białego stroju kąpielowego, ponieważ jak dobrze wiecie, jest on mało praktyczny, często się brudzi. Postanowiłam więc zaryzykować i póki co nie żałuję. Wykonany jest ze 95% procentach z bawełny co jest ogromnym plusem! Po darłowskiej plaży przechadzałam się w legginsach z podwyższonym stanem, prześwitującej satynowej bluzce i jeansowej katanie. Kiedy ściągnęłam bluzkę, okazało się, że sama górna część stroju w towarzystwie katany wygląda równie dobrze. Dodatkowo podwinęłam nogawki, co dało moim zdaniem świetny efekt, ponieważ odsłonięte miałam kostki, a to  najszczuplejszy element moich nóg ;)
 I przy okazji - pamiętajcie o kremach z filtrem, nawet w taki dzień można się bardzo opalić.











3 komentarze:

  1. Przepieknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś zjawiskowa, jak tak dalej będę się przyglądał to przecież się zakocham <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie bardo twoj styl, nic nie jest przesadzone, wszystko w dobrym guscie. Nie starasz sie na sile przebic, tylko robisz to, co lubisz... i to mi sie bardzo podoba. Bede trzymal za Ciebie kciuki! )

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)