poniedziałek, 13 lipca 2015

SUMMER LOOK



skirt/spódnica - Frikoooo (79zł)
shirt/bluzka - New Yorker (29zł)
bracelet/bransoletka - House (19zł)
glasses/okulary - House (39zł)



 Muszę się szczerze przyznać, że trochę Was ostatnio zaniedbałam, ale już się tłumaczę. :)
Praca, praca i jeszcze raz praca, a do tego obowiązki w domu. Niedawno byłam z przyjaciółmi  w Darłowie, by trochę odpocząć i naładować akumulatory. W tym poście chciałam przypomnieć znaną wszystkim zasadę - w upalne dni najlepiej zakładać ubrania wykonane z naturalnych materiałów, ewentualnie te, w których występują niewielkie dodatki tworzyw sztucznych. Wszystko po to, by skóra mogła oddychać i łapać słoneczko, a z nim witaminę D. Asymetryczna spódniczka jak widać idealnie nadała się na plażowanie. Jak dobrze pamiętacie kupiłam ją w zeszłym roku na allegro. Bluzka również z zeszłego sezonu. Całość wygląda lekko, dziewczęco i to właśnie był główny zamysł tego, co na siebie założyłam. Nie muszę dodawać, że sandałki są obowiązkowe ;)
Włosy najlepiej nieco podpiąć, ponieważ bryza morska uwielbia robić na złość i rozwiewa je na wszystkie strony.
Kolejne posty w przygotowaniu, jakby ktoś pytał. Miłego wieczoru życzę i wracam do rozwiązywania krzyżówki. :)











2 komentarze:

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)