poniedziałek, 29 czerwca 2015

SWEET WHITE



dress/sukienka -Hurt Mody (19zł)
jacket/katana - New Yorker (129zł)
shoes/tenisówki - Americano (35zł)
                 brancelet/bransoletka - C&A (19zł)
watch/zegarek - Katherine (29zł)




Każde miejsce jest dobre, żeby zrobić zdjęcia. Ja akurat wracałam do domu pociągiem i pomyślałam, że pokaże Wam ten zestaw. A dlaczego? Bo bardzo lubię łączyć sukienki lub spódniczki z trampkami. Stylizacja zyskuje sportowy look, z którym niemal nie rozstaje się w sezonie wiosenno-letnim. Sukienka sama w sobie tworzy wokół siebie słodka aurę, a przełamana tenisówkami i jeansową kataną pasuje idealnie. Przecież jasna sprawa, że nie wszędzie paraduję w szpilkach; częściej stawiam na wygodę, niż elegancję. Wynika to z bardzo szybkiego tempa życia, które prowadzę  i moich częstych podróży. Naadeszło moje ukochane lato i mam nadzieję, że z sukienkami nie rozstanę się przez dłuższy czas. Miłego wieczoru kochani!












2 komentarze:

  1. Ale masz meeega kolor wlosow ! Jak moje ukochane anime! :) Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna sukieneczka

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)