wtorek, 9 czerwca 2015

ZOO OF POZNAŃ





shirt/bluzka - New Yorker (69zł)
jacket/kurtka - Japan Style (49zł)
leginssy/leginssy - Bershka (79zł)
shoes/tenisówki - Americano (35zł)
bracelet/bransoletka - Japan Style (19zł)
watch/zegarek - Catherine (29zł)
bag/torebka - Levis



Mojego zwiedzania Poznania ciąg dalszy. Kiedy zaplanowałam już cała wycieczkę, postanowiłam na planie umieścić również miejskie nowe zoo. I od razu nasunęło mi się pytanie - w co mam się ubrać? Szpilki odpadają, sandałki to też nie najlepszy pomysł, przynajmniej, kiedy prowadzę samochód. Padło na moje ulubione trampki Americano. Żeby mój zestaw wyglądał dziewczęco, do legginsów założyłam koronkową, kobaltową bluzkę baskinkę. Czarna torebka, którą ucząc się w liceum podkradłam mamie z szafy i do dziś ani myślę jej oddać. :) Do tego biała, sportowa kurtka, bo nie wiem czy wiecie, ale tu, w Wielkopolsce strasznie mocno wieje i chwilami nawet w słoneczny dzień bywa zimno. Dodatki w kolorze miedzi uzupełniły zestaw. Pokażę Wam przy okazji zdjęcie najładniejszych zwierząt, które skradły moje serce - żyrafy. :)
A jak Wy ubieracie się na miastowe wycieczki? Ja bez trampek się nie ruszam :)











3 komentarze:

  1. Ale Ci ladnie w tym nowym kolorze!!! I Zyrafy tez super. Pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kazdy Twoj zestaw mi sie podoba, ale ten naprawde jest calkiem niezly.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)