wtorek, 16 września 2014

PO GÓRALSKU BY KAJA



shirt/bluzka - Frikoooo (39zł)
skirt/spódnica - kupiona na Gubałówce przez moja kochaną siostrę
shoes/botki - CCC (149zł)
brancelet/bransoletka - Japan Style (19zł)

 watch/zegarek - Fashion Jevelery (29zł)

Moda na południowo-polski folklor trwa w najlepsze. Postanowiłam wykorzystać słoneczne sobotnie popołudnie na zabawę tropem piosenki "My Słowianie", ale w mojej zmodyfikowanej wersji (bo przecież żadną sztuką jest kopiowanie Cleo; chciałam ten zestaw pokazać moimi oczami i tym, co aktualnie mam w swojej szafie, bez potrzeby kolejnych zakupów.)
Ta uroczą spódniczkę dostałam od mojej młodszej siostry na 21 urodziny. Wykonana jest z bawełnianej, delikatnej w dotyku chusty z uroczą czarną halką z koronką, całość przyszyta jest do standardowej czarnej gumki. W szafie znalazłam bardzo lubiana przeze mnie bluzkę z ćwiekowym sercem i z koronką na plecach, dodałam do tego brązowe, sznurowane botki... i gotowe! :)
Wiem, że całość przypomina Wam znany już trend, natomiast mi podoba się właśnie w takim wydaniu.
Miłego i spokojnego wieczoru życzę wszystkim, a ja zabieram się za lekturę pt. "Pokój do wynajęcia" - zbiór świetnych opowiadań grozy autorstwa polskich pisarzy i felietonistów. Gorąco polecam na chłodne wieczory! Hej!

 
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/54600/pokoj-do-wynajecia













9 komentarzy:

  1. Pięknie Kaja :) Jeszcze tylko mikrofonu ci brakuje i możesz podbijać świat ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna uzupełniająca się kreacja i jak zwykle obłędny wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiecka cudna <3 !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenie, ważne, że się zainspirowałaś Cleo, a nie dosłownie skopiowałaś to, co ona nosi. Plus za to. Pozdrawiam ;) Anna P.

    OdpowiedzUsuń
  5. NASA GÓRALICA!!!! :) HEJ!

    OdpowiedzUsuń
  6. Panna Górolka! Widac, ze szalona dziewcyna! Ino u nas takie. :) Zapraszamy xD

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)