niedziela, 14 września 2014

CLASSIC BROWN SKIRT


shirt/bluzka - New Yorker (19zł!)
skirt/spódnica - Sajbazar (45zł)
shoes/szpilki - Always (49zł)
bracelets/bransoletki - Katherine (29zł)
watch/zegarek - Fashion Jewlery (29zł)
necklace/naszyjnik - Bijou Brigitte
bag/torebka - Enrico - (69zł)



  Na dziś ma dla Was ciekawy zestaw, który powstał całkiem spontanicznie. Stojąc przed moją szafą, zastanawiałam się co mogłoby pasować do brązowo-karmelowej rozkloszowanej spódnicy... Czarny? Zbyt klasycznie. Biały? Za mdło. Róż, szary, zielony? Też nie. Uwagę przykuła kobaltowa bluzka z zeszłorocznej wyprzedaży o asymetrycznym kroju z uroczą falbaną. Założyłam i przyznam się szczerze, że efekt był świetny! Dodałam do tego czarne szpilki z noskiem do szpica (bardzo modny fason w tym roku, warto się w nie zaopatrzyć, ze względu na uniwersalność, to taki kolejny obok czarnych spodni must have w Naszej szafie). Dużą rolę odegrała tu biżuteria w kolorze zarówno bluzki, butów jak i spódnicy. Zabrałam ze sobą również kopertówkę o geometrycznym kształcie, by całość wyglądała bardziej elegancko i szykownie. Co tym myślicie? Podoba się Wam?











9 komentarzy:

  1. Jak zawsze wyglądasz pięknie i oszołamiająco, dobrze dobrane kolory i cudowna modelka.

    OdpowiedzUsuń
  2. załóż sobie aska :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale laska z ciebie Kaja a ten zestaw cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asia :) Cieszę sie, że Ci się podoba ;)

      Usuń
  4. Świetnie dobrane kroje ubrań i kolory! :) A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Grzecznie i elegancko. Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)