środa, 2 kwietnia 2014

CITY FASHION


shirt/bluzka - New Yorker (69zł)
jacket/kurtka - Japan Style (119zł)
leginssy/leginssy - Gatta (29zł)
shoes/balerinki - Buttico (129zł)
bracelet/bransoletka - Six (29,90zł)
earrings/ kolczyki - New Yorker (29,90zł)
ring/pierścionek - Catherine (19,90zł)





Moja stylizacja na dziś to klasyczne leginssy z zamkami po bokach nogawek oraz nietypowa koronkowa, kobaltowa bluzka baskinka.
Zestaw jak dla mnie idealny - łączący wygodę i elegancję w jedność. Dodałam do niego moje ulubione balerinki w kolorze nude, który pasuje do wszystkiego i wszędzie :)
Mam ogromną słabość do odcieni koloru niebieskiego, w szczególności mięty i kobaltu, stąd też często wybieram ubrania w tym kolorze. Postawiłam na buty na płaskiej podeszwie ze względu na fakt, iż bieganina po uczelni wymaga sporej zwinności, a w szpilkach to już nie jest takie łatwe. Choć nie ukrywam, że do tego zestawu o wiele bardziej pasowałyby granatowe szpilki, które również posiadam w swojej szafie. Ale tak, jak wspominałam - w tym wypadku wygodne buty to była podstawa.
Żeby nie było zbyt nudno założyłam wisiorek retro z sową i srebrna biżuterię, czarne kolczyki piórka, paznokcie pomalowałam lakierem firmy Miss Sporty (kolor 15)
 Obiecuję, że następnym razem wybiorę bardziej wiosenne i słoneczne kolory, bo sporo z Was zarzuca mi zbyt dużo klasyki i stonowania. Obiecuję poprawę :)

p.s. Napisałam ceny, ponieważ te ubrania są jak najbardziej dostępne w krakowskich sieciówkach i na kazdą kieszeń.






















4 komentarze:

  1. Szalejesz dziewczyna :) Świetne baletki i kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Businesswoman jak się patrzy ;)
    Ciekawy dobór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie każdy potrafi dobierać ubiór do figury, Tobie się jak na razie udaje i jestem pełen podziwu!
    Nie jedna mogłaby się od Ciebie uczyć.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)