sobota, 12 kwietnia 2014

Amazing dress - look at


dress/ sukienka - Japan Style (69zł)
schoes/botki - Metroo (89zł)
bracelet/bransoletka - Katherine (19zł)
strap/pasek - Japan Style (ok. 20zł)


 Całe szczęście, że powoli zbliżamy się do lata. Coraz więcej ciepłych dni, słońce wysoko na niebie i szybko z niego nie znika :)
Na moje szczęście udało mi się dorwać porządny sprzęt do robienia zdjęć, więc będzie ich więcej. W planach mam dla Was wiele ciekawych stylizacji, które bardzo mogą się przydać. Tym bardziej, że zbliżamy sie wielkimi krokami do świąt Wielkanocnych, więc dresy, leginssy i porozciągane swetry pójdą precz w zapomnienie.
Tym razem idąc na łatwiznę, ubrałam sukienkę (połączenie tiulowej spódniczki z jeansową koszulą na guziki), uznałam, że jakiekolwiek dodatki np. w postaci torebki lub masywnej biżuterii byłyby bardzo "faux pas". Atutem sukienki jest zwiewność, posiada aż cztery warstwy białego, delikatnego tiulu, które bardzo ładnie się układają. Góra jest bardzo elegancka, prosta, rękawki na ramionach na kształy angielskich "bufek". Do zestawu małym akcentem jest pastelowo-zielona bransoletka z koralików i pasek w stylu retro. Buty kupiłam na wyprzedaży; sa bardzo praktyczne, ponieważ pasują zarówno do tej sukienki, ale też do jeansów, koszul etc. Od jesieni 2013 było ich mnóstwo w sklepach z obuwiem - wiązane botki na płaskiej podeszwie. Stylowe, lekko w stylu retro-boho, z delikatnie rockowym pazurem.
Zdjecia powstały zupełnie przypadkowo, gdyż miał to być spacer z koleżanką Ireną, więc opróćz plotek, ploteczek naszła nas wena na kilka zdjęć.
Co myślicie o tym zestawie?
Uważam, że jest lekki i kobiecy, więc polecam każdej z Was :)















3 komentarze:

  1. Bardzo fajne połączenie :) a spodnioczka jest bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  2. Oldschoolowy outfit.
    Spódniczka robi robotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo urokliwa spódniczka :) Jeden z "must haves". Bardzo dobrze prezentuje się z paskiem, do tego buty i włosy ombre - super. Przyznam szczerze, że zdjęłabym bransoletkę - stylizacja ma być romantyczna i dziewczęca, a nie dla dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)