poniedziałek, 28 kwietnia 2014

SOMETHING BRAND NEW



shirt/bluzka - New Yorker (29zł)
trousers/spodnie - House (89zł)
shoes/adidasy - Reebok (219zł)
watch/zegarek - SIX (79zł)
blouse/bluza - Reserved (119zł)
necklace/naszyjnik - H&M (39zł)


Tym razem coś zupełnie innego. Nie zawsze mam ochotę na szpilki, czy wyszukane kreacje. Z racji tego końcem 2013 roku zakupiłam nietypowe, jak dla mnie spodnie. Na pozór nieeksponujące nóg, z nieco obniżonym krokiem oraz szelkami; w stylu dziewczyny "chłopczycy" - uznałam,że pokażę Wam, że stereotyp kobiety nieatrakcyjnej w tego typu ubraniach tez może być sexy i efektowny.
Często zdarza mi się zauważyć na ulicy mężczyzn w spodniach tego kroju, nieco zniekształcających figurę, nietypowych. I ja chciałam spróbować, w końcu dlaczego nie? Jestem tego zdania, że po to jest moda, freestyle, by starać się kreować własny, niepowtarzalny look, niekoniecznie zgodny z przetartymi konwencjami i trendami z wybiegów. Nie wszystko, co jest dla mężczyzn, jest "modową wpadką" dla kobiet, mam na myśli garnitury, spodnie z nogawkami w kant, krawaty, kapelusze...
Zastanawiałam się, czy idąc za trendem nie włożyć szpilek, ale uznałam, że czasami warto postawić ponad wszystko na wygodę i luz. Do spodni dołączyłam moje ulubione i w zasadzie jedyne adidasy nad kostkę, szarą bluzę z kapturem i zwiewną koszulkę zakupioną na wyprzedażach w Galerii Krakowskiej ubiegłej jesieni. Bluzeczka jest ciekawa ze względu na motyw słodkiego króliczka w bardzo żywych, wiosennych kolorach oraz jej kroju na plecach, sami zobaczcie. Dodatkiem jest tu biały zegarek z SIX'a i łańcuszek w złotym kolorze. Głównym rekwizytem użytym do tych zdjęć jest deskorolka (jeździłam dawno temu, więc choć troszkę pamiętam, co zrobić, żeby się na niej utrzymać) :)
Dodam, że świetnie się bawiłam pozując do tych zdjęć. Dziękuję mojej kochanej siostrze za anielską cierpliwość :)
A co Wy o tym myślicie?













4 komentarze:

  1. Mmmm piękna laseczka z ciebie:) Pasuje ci ten styl chłopczycy. Pozdrawiam :****

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzia w króliczka jest supcio :D a spodnie jak najbardziej w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna deskorolka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszukane urozmaicenie w codziennym ubiorze.
    Styl dziewczyny "chłopczycy" prezentuje się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)