poniedziałek, 21 kwietnia 2014

CLASSIC BLUE


 


shirt/bluzka - Frikoooo (39zł)
trousers/spodnie - Bershka (79zł)
shoes/szpilki - Silwano (119zł)
watch/zegarek - SIX (79zł)
jacket/marynarka - Frikoooo (69zł)
earrings/kolczyki - Katherine (19zł)
necklace/naszyjnik - H&M (39zł)



Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam coś, co powinno spodobać się każdej dziewczynie. Klasyczny zestaw na poważne wyjście, egzamin, wizytę w bardziej "sztywnym" towarzystwie. :)
W tym sezonie zauważyłam modne na potęgę szpilki w noskiem nieco do szpica. Przegrzebałam pół szafy i znalazłam dawno zapomnianą przeze mnie parę butów. Połączyłam je z białym rurkami, których nogawki podwinęłam, by uzyskać efekt "cygaretek" i czarną bluzką z koronką na plecach. Zważając na fakt, że widnieje na niej serce wykonane z połyskujących ćwieków z motywem gepardzich centek (obecnie hit w każdej siecówce), postawiłam mocny dodatek w postać złotego, masywnego łańcuszka i mojego ulubionego, białego zegarka. Całość dokończyłam mocną kobaltową marynarką, która idealnie pasowała do szpilek.
Kolor kobaltowy lub jego nieco jaśniejszy odcień, chabrowy świetnie łączy się z innymi kolorami, pojawia się w każdym sezonie w najróżniejszych postaciach. Ja osobiście najbardziej lubię go, jako mocny akcent w postaci butów, lakieru do paznokci, koszuli lub marynarki. Dodam, że całość jest bardzo praktyczna, ze względu na klasyczną biel i czerń oraz wygodna. Dla ciekawych, paznokcie pomalowałam lakierami firmy Miss Sporty, które są do kupienia w drogeriach Rossmann.
















4 komentarze:

  1. Najważniejsze są szczegóły.. w tym przypadku powalają:) zwłaszcza pazury:D w tym stroju każdy egzamin na 5;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Na modzie sie nie znam,więc nie będe oceniał :) ale modelka (właścicielka bloga) pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy detal dobrany perfekcyjnie.
    Kobalt i biel to ciekawe rozwiązanie, zwłaszcza w tym klasycznym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobalt i biel jak najbardziej w modzie , białe spodnie jak najbardziej modne z szykowną marynarka wygląda nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)