poniedziałek, 24 marca 2014

LOOK OF THE DAY - FIRST DAY OF SPRING


shirt/bluzka - Avanti
tights/rajstopy - Gatta
shoes/botki - Perfect Style
skirt/spódniczka - Friko (około 30zł !)
wath/zegarek - Catherine
earrings/ kolczyki - New Yorker


Jakto oczywiście w weekendy pojawiłam się na uczelni w Krakowie, przy okazji chciałam Wam pokazac mój zestaw na pierwszy dzień wiosny. Pogoda była tak piekna, że szczerze mówiąc uczestniczenie w wykładzie z informatyki nie miało najmniejszego sensu ;)

Korzystając ze słońca i idealnego światła zrobiłam kilka zdjęć.
Postawiłam na klasyczną czerń (bluzka z dekoltem "w łódkę", z któtkim rękawkiem w delikatny motyw kwiatowy i elemantem koronki - obowiązkowego dodatku w szafie każdej z Nas i nietypowe rajstopy imitujące pończochy)
Rajstopy, które założyłam widziałam juz nie raz w sklepach, wydawały się być grzecznie ujmując wulgarne, więc omijałam je szerokim łukiem, jednak niedawno zamówiłam właśnie takie przez internet (z czystej ciekawości). Chciałam zobaczyć, czy w rzeczywistości wyglądają aż tak źle. Nie uwierzycie, jakie było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że w połączeniu z jasnozieloną spódniczką, czarną bluzką i beżowymi botkami wyszła całkiem ciekawa stylizacja. Do zestawu dołączyłam mój ulubiony zegarek na łańcuszku z sową, który dostałam na urodziny. Mocnym akcentem są tu też kolczyki piórka w kolorze spódniczki. Co sądzicie o takim połączeniu?
Na zakończenie dnia moja ulubiona caffee latte z serduszkiem wykonanym łyzeczką widoczną na zdjęciu ;) 














8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe połączenie jaskrawej zieleni z tonowanym czarnym. Na zdjęciach widać, że ubiór podkreśla kobiece kształty. Stylizacja jak najbardziej trafiona na pierwsze dni wiosny. Z niecierpliwością czekam na dalsze inspiracje. :)

    Ps: Podziwiam, że chce Ci się cały dzień na takich obcasach chodzić:P
    Ps2: Co to za opuszczanie wykładów :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie fajnie. ale to chyba nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rajstopy są jak najbardziej modne :) A kolor spódniczki nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jako Facet ,,, to napiszę , że ...
    Brak Mi słów ;P
    a tak poza tym ,,, to chyba właśnie to jest to , w czym MY najbardziej WAS lubimy :)
    jak Typowe kobiety ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cud, marzenie, stylizacja ;] piękna zajrzyj do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszukany dobór kolorów. Jaskrawa spódniczka ładnie wszystko komponuje.
    Stylizacja dla odważnych ;)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)