piątek, 14 marca 2014

Spacer po mieście w przerwie między wykładami.




jacket/marynarka - Japan Style
shirt/koszula - Terranova
trousers/spodnie - New Yorker/Terranova
shoes/botki - CCC/Perfect Style
bag/torebka - Japan Style/Erniko
watg/zegarek - Fashion jevelery
glasses/okulary - House

Cześć Wszystkim. Jak już wspominałam studiuję w Krakowie, mam ogromny sentyment do tego miasta. Z przyjaciółką wybrałyśmy się na krótką przechadzkę w przerwie między zajęciami, pogoda była naprawdę piękna. Słońce obudziło mnie przed 6 rano, co nieczęsto się zdarza, zwłaszcza jeśli codziennie wstaje około 6:30 :)

Po pracy szybko wróciłam do domu na moim ukochanym rowerze i nie myśląc zbyt długo zabrałam kilka moich ulubionych ubrań z szafy i pobiegłam na autobus.

W Krakowie, jakto w Krakowie - tłum ludzi pędzący w każdą mozliwą stronę, więc uwierzcie mi, że zrobienie tych zdjęć zajęło trochę czasu.


Uwielbiam ciemne odcienie koloru niebieskiego - chabrowy, granatowy, szafirowy. W zestawie pierwszym połączyłam klasykę przełamaną nieco modną w tym roku szyfonową koszulą z kołnierzem z ćwiekami, obowiązkowo w szafie każdej z Nas. Lekkości dodałam dzięki beżowym botkom, które pozwoliły uniknąć niechcianej "ciężkości".










Drugi zestaw, to połączenie zieleni z czerwienią. W sam raz na wiosenna pogodę, przy okazji bardzo elegancko i kobieco. Celowo podwinęłam lekko nogawki spodni, zyskałam szczuplejsze optycznie nogi. Wiązana kokarda z delikatnego szyfonu świetnie się układa, przy czym bardzo mocno akcentuje tą stylizację. Nie przypuszczałam, że te dwa kolory mogą stworzyć tak świetny duet, który poleciłabym każdej z Was, bez względu na kolor włosów, oczu, czy figurę.









 I zestaw niedzielny - klasyczna koszula w kratkę i czarne spodnie. Niby banał, a jednak za każdym razem przyciaga uwagę i robi wrażenie. Koszula włożona do spodni sięgających do pasa to must have w szafie każdej dziewczyny (zawsze modny, pasuje praktycznie do wszystkiego i świetnie podkreśla figurę). Całości elegancji dodała efaktowana beżowa torba, idealna na uczenię, mieszcząca format A4 oraz sznurowane botki z błyszczącymi ozdobami, które udało mi się upolować na wyprzedaży w internecie.









4 komentarze:

  1. Z 3 stylizacji, które tu nam zaoferowałaś, szczególnie rzuciła mi się w oczy biała bluzeczka z kokardą, która w połączeniu z zapiętą marynarką daje niesamowity rezultat. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie - ostatnia propozycja! Rewelacja. O ile dużo bardziej wolę ostre i pastelowe kolory, w takim połączeniu mogłabym wyjść :DD Świetna torebka.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe propozycje.
    Najbardziej do gustu przypadła mi propozycja nr2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oddawaj niebieską koszulę i botki, te z koronką i cekinami też :)
    Pierwsza stylizacja super - na każdą okazję. Trzecia też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)