wtorek, 18 marca 2014

Klasyka bieli


dress/sukienka - Zara
shoes/szpilki - CCC (Jennefer)
jewelry/biżuteria - Katherine


Udało mi się znaleźć kilka zdjęć z wakacji, zostały na Zamku Królewskim na Wawelu.
W sam raz na letni dzień była sukienka w klasyczne poziome czarno-białe paski, która wiernie służy mi od liceum i ani myśli mi się znudzić. Delikatnie eksponuje ramiona, ma niewielki dekolt. Pomyślelibyście, że poziome pasy optycznie poszerzają figurę - jednak są wyjątki od reguły. :)
Szpilki udało mi się dorwać na wyprzedaży wiosennej kolekcji sklepu CCC (obniżka 40%),  bransoletka została dobrana do granatowego smokey eyes. Zestaw bardzo prosty, nieco niekonwencjonalny z racji łączenia bieli z bielą oraz niebieskim akcentem. Często w moich zestawach będziecie zauważać balans między klasyką i mocnym kolorowym szczegółem nadającym wyraz całości. Moim zdaniem dodaje to świeżości i oryginalności, zważając na fakt, że sama klasyka jest dobra na spektakl w teatrze lub bardzo oficjalne spotkanie.
Co do butów - to jedne z moich ulubionych w szafie, są bardzo efektowne(przypominają geometryczną koronkę, która jjest w tym roku bardzo IN), wygodne i zapewne jeszcze nie raz będziecie mieli okazję zobaczyć je w kolejnych postach. Muszę tylko trochę poczekać na cieplejsze dni, a jak widać za oknem juz praktycznie wiosna :)







6 komentarzy:

  1. Super sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko sukienka jest super. Ja zwróciłam również uwagę na buty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne Połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biel zawsze w modzie.
    Interesujący outfit of the day :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie wygladasz. I masz odwage, by przelamywac nudne kanony w modzie. Co jest sprawa bardzo delikatna, poniewaz bardzo latwo mozna zespuc caly efekt. Dajesz rade Kaja! 3mam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka, mam podobną jednak przeraża mnie to, że jakąkolwiek bieliznę do niej nie założę, bardzo ją odciska, u Ciebie tego nie widać. Mogę zapytać jaki typ wybrałaś tu? Dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)