piątek, 9 czerwca 2017

ZNOWU PASKI? CZEMU NIE!


bluzka - New Yorker
trampki - Kylie Crazy
okulary - Cropp
zegarek - Lorus
bransoletka - By Dziubeka


   Skorzęcin - jedno z ciekawszych miejsc na mapie wielkopolski. Czysta woda, poza sezonem jest to magiczny zakątek do odpoczynku, spacerów i pływania rowerkami wodnymi, opalania się i w ogóle szeroko pojętego wypoczynku z dala od zgiełku miasta. Korzystając ze słonecznej pogody
nie mogłam odmówić sobie małego relaksu. Całe szczęście jeszcze nie jest tak źle i jestem w stanie spacerować z moim ciężkim już brzuszkiem.
   Szczerze mówiąc nie zastanawiałam się specjalnie, co na siebie założyć, wzięłam to, co miałam akurat pod ręką - bokserka w poziome paski, krótkie spodenki, trampki i torebkę na długim pasku. Jest mała, ale całe szczęście zmieścił się do niej portfel i kilka drobiazgów. Całość na szybko uzupełniłam kolorystycznie pasującą biżuterią w postaci zegarka i bransoletki. Czekam na Wasze opinie! Miłego piątkowego wieczoru!









1 komentarz:

  1. Nie wiem, jak to jest, ale ilekroć zaglądnę na Twojego bloga to mi się podoba, nawet jeśli jest to taka zwykła stylizacja. Uwagę przykuwa fakt, że nic nie robisz na siłę, by się przypodobać i to chyba sedno. Powodzenia i szczęśliwego rozwiązania. F.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)