piątek, 23 czerwca 2017

OH, BABY BLUE!



legginsy - Oasi
tenisówki - Deez24
torebka - mojej mamy ;)
bokserka - New Yorker
zegarek - Fashion Jewlery
bransoletka - By Dziubeka


   Hej! Dziś kolejna wizyta u lekarza, kolejne badania i KTG. Niesamowite przeżycie móc słuchać serduszka swojego maleństwa!

   Krótki spacer, złapanie witaminki D, wracamy kończyć obiad i odpoczywać. Dziś na sobie mam
zestaw, który można nazwać "standardowym" w moim przypadku - legginsy ciążowe + bokserka + narzutka/żakiet/sweterek/katana/kamizelka. Tyle pomysłów, ile rzeczy w szafie, uwierzcie mi. Po raz kolejny założyłam trampki z uroczymi kokardkami, nieziemsko wygodne.

   Motywem kluczowym w mojej dzisiejszej stylizacji jest torebka z motywem skóry krokodyla, oczywiście podkreślę, że jest to imitacja. Jestem całkowitą przeciwniczką noszenia czegokolwiek ze skór naturalnych, futer czy używania kosmetyków, które są testowane na zwierzętach.
   Skąd torebka? Znalazłam w szafie mamy, dodałam długi pasek na ramię z jednej ze swoich starych torebek i gotowe. Reszta zestawu, mimo iż jest różnokolorowa, stanowi idealne tło dla charakterystycznie wyglądającej torebki. Jej atutem jest również fakt, że jest wykonana ze sztywnego tworzywa.

   Moda wielokrotnie zatacza koła. Będąc nastolatką w życiu bym nie pomyślała, że właśnie tą torebkę będę nosić, nie znosiłam kiedy mama ją miała. Wydawała mi się wtedy niemodna, "obciachowa", a teraz? Hehe. Cóż, gusta się zmieniają.
   Miłego weekendu kochane!










1 komentarz:

  1. I super. Najlepsze sa najprostsze rozwiazania :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)