poniedziałek, 30 marca 2015

SPRING IS IN THE AIR




shirt/bluzka - New Yorker (29zł)
leggins/legginsy - Frikoooo (20zł)
vest/kamizelka - Terranova (59zł)
shoes/tenisówki - Americano (35zł)
watch/zegarek - Katherine (29zł)
brancelet/bransoletka - CCC (19,90zł)
  bag/torebka - CCC (79,90zł, kolekcja limitowana)




Coraz cieplejsze dni to świetna okazja na spacer. Miałam wolne przedpołudnie i widząc piękna pogodę za oknem szybko założyłam wygodne legginsy, bokserkę, trampki i ruszyłam przed siebie. Mam nadzieję, że forma zdjęć (robionych przeze mnie) Wam nie przeszkadza, ale nie było nikogo pod ręką, kto biegałby za mną z aparatem, a bardzo chciałam pokazać zestaw na dziś :)
Co ja na sobie mam? Ciemnozielone legginsy z asteckim wzorem, białe trampki, błękitną bluzkę bokserkę i jeansową kamizelkę. Jeans kocha niebieski!
Niedługo kolejny, bardziej profesjonalny wpis :) Do zobaczenia!












4 komentarze:

  1. Szkoda, ze nie widac calosci, ale leginssy + jeansowy akcant bardzo do mnie przemawia, bo dziewczyny super w tym wygladaja. F.

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie ci w niebieskim !

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobna kamizelke i nie wpadlam na pomysl zeby wiazac w supelki te jej koncowki, zawsze robilam kokardke pod biustem. Niezly patent, dzieki :) :) Ania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz sliczny usmiech i do twarzy Ci w niebieskim!

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)