środa, 18 marca 2015

SPORT DAY OF POZNAŃ





legginsy/leggings - Terranova (19zł)
 jacket/kurtka - New Yorker (79zł)
 shoes/adidasy - CCC  (29zł)
sweatshirt/bluza - Japan Style (79zł)
shawl/komin - New Yorker (19zł)




Wielkopolska. Centralno-zachodnia część Polski, gdzie miałam okazję spędzać weekend, zaowocowała kolejnym postem. Wybrałam się na rowerową wycieczkę za Poznań, celem mojej podróży było Jezioro Kowalskie. Jedno z piękniejszych, naturalnych zbiorników wodnych w tej częsci naszego kraju. Pogoda może i nie była zbyt łaskawa, jednak temperatura przekraczała dziesięć stopni Celsjusza, a to przecież więcej, niż w moich rodzinnych stronach. Więc nie ma co narzekać! :)
Ubiór kompletowałam przyznam się szczerze w niemałym pośpiechu. Ale zdąrzyłam przemysleć, że muszę ubrać się wygodnie i w razie potrzeby mieć coś cieplejszego, mam na myśli pikowaną kurtkę. Legginsy, które kupiłam na wyprzedaży w jednej z krakowskich galerii handlowych okazały się być idealne na taką wyprawę. Założyłam cieplą bluzę z kapturem w granatowym kolorze, który mimo śmiesznego nadruku, w połączeniu z czerwoną kurtką prezentował się całkiem przyzwoicie.
Dobra rada dla każdego, kto wybiera się w dłuższą, rowerową trasę - jeśli nie posiadacie typowego stroju na rower, zaopatrzcie się w luźniejsze ubrania, które nie będą krępować Waszych ruchów.
Kolejne posty są w przygotowaniu, także niedługo stylizacji będzie więcej. Miłego dnia!










4 komentarze:

  1. Jak dla mnie całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie post całkowicie bez związku z modą.
    Zmień tematykę blogu z modowego na pamiętnik, bo to bardziej pasuje do ostatnich wpisów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę braku związku z modą. Nie wszystkie zdjęcia na tego typu blogach musza wyglądać jak z okładek magazynów. Ważne, że mogłam pokazać jak można wygodnie ubrać się na rower :)

      Usuń
  3. Panie Anonimie, kazdy ma indywidualne podejscie do mody. Wazne, ze jest przekaz. :) F.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)