czwartek, 5 marca 2015

BEAUTIFUL DAY - KRAKÓW




  coat/płaszcz - Japan Style (149z)
dress/sukienka - Zara (159zł)
 shoes/botki - CCC (79zł)
shawl/chusta - Camaieu (30zł)
tights/rajstopy - Gatta (29zł)
watch/zegarek - Katherine (19zł)
brancelet/bransoletka - Primark
bag/torebka -Levis


Początek marca, jeszcze niby kalendarzowa zima, jednak za oknem czuć wiosnę. Postanowiłam z przyjaciółmi wybrać się na cały dzień do stolicy Królów Polskich - Krakowa. To miasto jest mi bliskie ze względu na studia, jak i na czas, który tu spędziłam w najróżniejszy sposób. :)
Kraków od strony Wawelu, Starego Rynku i Plant wygląda naprawdę ciekawie i zachęca do spacerów, zwłaszcza w taki dzień.Chciałam wyglądać bardziej elegancko, niż mogłaby wymagać tego sytuacja - więc założyłam jedną z moich ulubionych sukienek z Zary, do tego czarne, kryjące rajstopy (nie jest jeszcze aż tak ciepło, żeby odpuścić sobie tą część garderoby), płaszczyk i botki kupione w zeszłym roku na wyprzedaży w CCC. Może i biały płaszczyk nie jest zbyt łatwy, jeśli chodzi o utrzymanie go w czystości, ale efekt jaki wywołuje, jest wart zanoszenia go co trzy miesiące do pralni ;) Jego krój idealnie pasuje zarówno do spodni, legginsów, czy właśnie sukienki. Watro mieć coś takiego w szafie, prócz typowych czarnych i brązowych płaszczy lub marynarek. Kwestia torebki jest mała zagadką, nie mam pojęcia ile kosztowała i ile ma lat, ale znalazłam ją w szafie swojej mamy. jak widać, niektóre marki są dosłownie niezniszczalne.

Ze względu na pojawiające się ciągle pytania, gdzie można kupić podobny płaszczyk, mam dla Was kilka linków:
tutajtutajtutaj.

Miłego dnia Kochani!






10 komentarzy:

  1. Ooo jaki piekny plaszczyk!!!! <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo <3 ;D a szczególnie ostatnie zdjęcie :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk jest naprawdę ekstra :P a zestaw genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja, jak zwykle wszystko perfekcyjnie dobrane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz jak mała Paryżanka :) Płaszczyk jest genialny! Ale już Ci to mówiłem chyba ze 100 razy. F.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie wygladasz! Elegancko! :)
    Fajnie, ze potrafisz wszystko tak ze soba polaczyc, bo uwierz mi, ze malo ktora dziewczyna tak umie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coz za elegancja. Ladnie sie prezentujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezly zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka, mam podobną jednak przeraża mnie to, że jakąkolwiek bieliznę do niej nie założę, bardzo ją odciska, u Ciebie tego nie widać. Mogę zapytać jaki typ wybrałaś tu? Dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ta sukienka jest z dość grubego materiału, więc całe szczęście nic mi się nie odciska :)

      Usuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)