czwartek, 26 lutego 2015

TOP DAY





shirt/bluzka - H&M (19,90zł)
trousers/spodnie - Bershka (119zł)
  coat/płaszcz - Moda Allegro (139zł)
shoes/botki - CCC (129zł)
jacket/marynarka -  Wrangler (169zł)
bag/torebka - Japan Style (59zł)
brancelet/bransoletka - I am (19zł)
wath/zegarek - Katherine (19zł)




Sesja całe szczęście zaliczona, co na mojej uczelni zauważyłam jest nie lada wyzwaniem. Idąc na studia myślałam, że będzie nieco łatwiej. Ale cóż, jestem już na trzecim roku i bliżej mi do końca, niż do początku.
Zestaw, który Wam prezentuję założyłam na trzy ostanie egzaminy. Miało być elegancko i z klasą, ale nie byłabym sobą, gdybym nie urozmaiciła czerni i bieli, innym kolorem, łamiąc stereotypy galowego stroju. Budząc się o szóstej rano w sobotę, miałam ochotę jak najszybciej się ubrać, wyjść i mieć z głowy cały dzień. Jednak otwierając szafę spostrzegłam pudełko z czerwonymi botkami, których nie zakładałam od zeszłej wiosny. Dobrałam do nich czerwoną torebkę i ukochaną, niezastąpioną chustę góralską. Reszta pozostała w znanym wszystkim kanonie elegancji.

Mam nadzieję, że wiosna już na stałe zagości u Nas na południu. Przebiśniegi i krokusy już nieśmiało wyglądają spod ziemi, a od samego rana śnieg... Z niepokojem patrzę na prognozę pogody, bo chyba nikt nie lubi jak jest mu zimno. Ja na pewno nie.

Miłego wieczoru!









5 komentarzy:

  1. WIECEJ TAKICH STUDENTEK!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale swietnie wygladasz, naprawde! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie polaczenie czerni, bieli i czerwieni to super zestawienie.
    p.s. ladnie Ci w blondzie :)
    Calusy :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Calosc dla mnie jak najbardziej pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna studentkaaaa!!! <3

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)