sobota, 14 lutego 2015

WALENTINE'S DAY




shirt/bluzka - Avanti (39zł)
 coat/płaszcz - Moda Allegro (139zł)
skirt/spódnica - kupiona na Gubałówce przez moja kochaną siostrę
shoes/tenisówki - Moda Allegro (49zł)
brancelet/bransoletka - Japan Style (19zł)

 watch/zegarek - Katherine (29zł) 
bracelet/bransoletka - Primark




Dzień zakochanych - jest w tym jakaś magia, choć osobiście mam wrażenie, że to dzień jak co dzień.
Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować luźne podejście zarówno do tematu postu, jak i do Walentynek oraz pory roku. Mam na sobie ukochaną góralską kieckę, najwygodniejsze na świecie trampki, ciepłe rajstopy i żeby nie było, że to już lato, to założyłam również płaszczyk. Sesja była wspólnym pomysłem moim i kolegi z czasów liceum, który stawia pierwsze kroki jako fotograf. Pozdrawiam serdecznie, Marcin!
Całość tej nietypowej stylizacji poniekąd przedstawia moje podejście do mody – ubierać się po swojemu, tak, by wyglądać dobrze, modnie i się wyróżniać. Nie bójcie łączyć ze sobą na pierwszy rzut oka niepasujących do siebie ubrań, bo puszczając wodze fantazji naprawdę można wymyślić ciekawy, indywidualny zestaw.
W takim razie udanych Walentynek! :)











6 komentarzy:

  1. Zestaw super i na walentynki na pewno gorący Ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Twojemu chłopakowi...

    OdpowiedzUsuń
  3. A Ty masz wgl chlopaka? Jak tak to musi byc przeazczesliwy. Dziewcyny sie teraz byle jak ubieraja...

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka wersja goralki bardzo mi sie podoba, choc nie wiem, czy ktoras z Twoich kolezanek zalozylaby cos podobnego. ;) gratuluje odwagi ;) tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odwazna stylizacja! Wiecej takich! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzyciu bym sie takiego polaczenia nie spodziewal po studentce :D
    Ale powiem Ci, ze bardzo mi sie podoba :) 3 mam kciuki za rozwoj bloga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)