wtorek, 3 lutego 2015

WINTER TOP DAY



sweater/sweter - Moda Allegro (59zł)
leggins/legsinsy - New Yorker (29zł)
  sleeveless/bezrękawnik - New Yorker (79zł)
shoes/kozaki - Sergio Todzi (119zł)
shawl/komin - New Yorker (19,90zł)
gloves/rękawiczki - House (39,90zł)
brancelet/bransoletka - Primark
wath/zegarek - Concorde


Kolejny nieudany atak zimy, całe szczęście, że śnieg się już topi. Dziś mam dla Was zestaw na szybkie wyjście z domu. Przy okazji porządków w szafie znalazłam zakupiony na jesień i zapomniany przeze mnie pikowany bezrękawnik, żeby nie zmarznąć założyłam ciepły sweter w kolorze moreli, zwykłe, czarne legginsy i oficerki z zamkami z tyłu. Całość dokończyłam dodając szary komin i rękawiczki. Kolory pastelowe tym bardziej w zimie świetnie się prezentują, różniąc się od biało-szarego śniegu.










A tu mała niespodzianka, przedstawiam Wam moją osobistą panią fotograf, która wszędzie biega za mną z aparatem i pomaga w realizacji bloga. To się nazywa motywacja! :)
Wielkie dzięki kochana <3


13 komentarzy:

  1. Ciekawy zestaw panno Kaju :)
    Wyróżniasz się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby każda dziewczyna potrafiła się tak ubierać...
    Gratuluję pomysłu, bo wyglądasz naprawdę dobrze! Pozdrawiam gorąco. T.

    OdpowiedzUsuń
  3. Milo sie patrzy na blog prowadzony z taka passja i oddaniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :)
    Jesteś niesamowicie piękna!
    Masz może jeszcze jakieś konta społecznościowe? Instagram, photoblog, maxmodels, lub inne?
    Masz może aska?

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Pana Anonima :)
      Wystarczy spojrzeć, po prawej stronie w zakładce jest moje imię i nazwisko. Miłego szukania :)

      Usuń
    2. Wiem że takowe dane się znajdują, jednak czasem cięzko kogoś znaleźć , gdyż ukrywa się pod innym nickiem itd :)
      Czy mógłbym zatem prosić o podanie mi linków do wyżej wymienionych portali z Pani kontem, jesli takowe istnieją? :)

      Usuń
    3. Moje imię i nazwisko umieszczone na blogu jest prawdziwe :)

      Usuń
    4. Pan Anonim aż taki leniwy, że nie potrafi wpisać imienia i nazwiska w google?

      Ps. Kaja uważaj na takich!

      Usuń
    5. Ten wyżej to chyba jakiś dziwny..
      Znalazłem instagram, fotkę i Facebook. Masz może photoblog albo ask? :)

      Usuń
    6. Ta :)

      No to gratuluje Panu.

      Usuń
  5. Widac, ze to, co robisz, robisz z zaangazowaniem. Jak dla mnie Twoje spojrzenie na mode jest bardzo trafione. Z niczym nie przesadzasz, co daje Ci naprawde duzo klasy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor szminki!!!

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)