niedziela, 25 stycznia 2015

BLACK COLOURS




shirt/bluzka - H&M (19,90zł)
trousers/spodnie - New Yorker (99zł)
 jacket/kurtka - She's Secret (99zł)
shoes/botki - DeeZee (129zł)
sweater/sweter -  New View (79zł)
brancelet/bransoletka - Six (19zł)
wath/zegarek - Katherine (19zł)



Dzisiejszy post będzie trochę inny, niż zazwyczaj. Uznałam, że skoro wszystko co mam na sobie jest w odcieniach czerni i bieli to i całe zdjęcia takie będą. Zestaw na dziś to coś dla dziewczyn, które nie boja się eksperymentować z krojami i fasonami - czarna ramoneska z pikowanymi elementami, top w poziome paski, długi, szary sweter z falbanami i botki na bardzo wysokim obcasie. Łatwo w takiej stylizacji się zgubić. Moim pomysłem było połączenie elementów krótkich z dłuższymi. Sąsiedztwo lekkiego, zwiewnego sweterka z rockowym krojem kurtki. By nie popsuć tego efektu założyłam top w czarno-białe paski i czarne spodnie, które kupiłam jakieś trzy lata temu. Głównym punktem tego zestawu myślę, że są buty. Pominę fakt, że dodały mi ponad dwanaście centymetrów wzrostu, :) oprócz tego seksapilu i kobiecości. Moja rada dla Was - jeśli kombinujecie z długościami ubrań, to oszczędźcie kolorów i odwrotnie, by nie uzyskać efektu przerysowanej atomówki z kreskówki. 

P.S. Chciałam serdecznie podziękować mojej niezawodnej Pani fotograf - Irenie, która wytrwale zachęca mnie do dodawania kolejnych postów i motywuję do tego, bym nigdy się nie poddawała.















6 komentarzy:

  1. ommmm pięknie :p a szpilki cudo :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo iz jestem facetem, na modzie sie nie znam... To bardzo podoba mi sie taki zestaw na kobiecie. A.

    OdpowiedzUsuń
  3. SWIETNE ZDJECIA! KURTECZKA LADNA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpilki cudne <3
    Zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten zestaw. Nie przestawaj prowadzić bloga! Bo jest inspiracją dla wielu dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)