środa, 14 stycznia 2015

TOP DAY




trousers/spodnie - New Yorker (149zł)
 jacket/kurtka - YeanYour (129zł!)
 shoes/botki - CCC  (29zł)



 Kolejny piękny dzień za nami, śnieg poszedł sypać gdzie indziej i jestem z tego faktu bardzo zadowolona. Dziś będzie krótko i na temat - jak ubrać się na spacer? Wygodnie!
Buty udało mi się kupić na obecnej wyprzedaży w CCC, pomimo tłumów w galeriach handlowych zachęcam do zakupów, bo naprawdę za niewielkie pieniądze można kupić naprawdę ładne rzeczy. Przykładem są moje brązowe adidasy, akurat czegoś takiego potrzebowałam do jazdy na rowerze, są wygodne i przede wszystkim ciepłe. Tak, w styczniu jeżdżę na rowerze :)
W mojej szafie jest całe mnóstwo zielonych ubrań, więc brązowe buty idealnie do nich pasują. Żeby całość nie była zbyt oczywista założyłam poszarpane jeansy w jasnym odcieniu. Wiem, że całkiem niedawno prezentowałam Wam połączenie tych spodni z parką, jednak w poprzedniej stylizacji klasy i powagi dodały botki na obcasie i torebka. Można śmiało powiedzieć, że potargane jeansy są uniwersalne, pasują do każdej pary butów i każdej kurtki, czy płaszcza. Biorąc pod uwagę fakt, że był to spontaniczny spacer w zestawie nie ma torebki, ani biżuterii - uznałam to za zbędne, ponieważ tutaj postawiłam na całkowity minimalizm. Co o tym sądzicie, dobry pomysł?
















6 komentarzy:

  1. Jak za każdym razem zapiera dech w piersiach, istne cudo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobna kurtke i spodnie. Zalozylam i naprawde dobrze to wyglada. Dzieki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wygladasz Karola! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaja a kiedy nowy artykuł? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Staram się dodawać wpisy jak tylko znajduję trochę czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci pasuje ten kolor włosów! Ale rudy też był niezły. Jeśli mam się wypowiedzieć o stylizacjach, to sama dobrze wiesz, że świetnie się ubierasz :) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)