wtorek, 6 stycznia 2015

MOJE UKOCHANE GÓRY! HEJ!



 jacket/kurtka - House (229zł)
 shoes/botki - Jennifer (29zł)
 trousers/spodnie - Terranova (49zł)
shawl/komin - New Yorker (29zł)
bag/torebka - JapanStyle (49zł)
gloves/rękawiczki - House (29zł)
cap/czapka - Cropp (29zł)
                                                       



Jak dobrze, że do stolicy polskich gór - Zakopanego jest tak blisko! Wstać rano, wypić ulubioną kawę i biec na pociąg. Te nowe IC wcale nie są takie złe, porównując te sprzed dziesięciu lat, kiedy to jeszcze podróżowałam z rodzicami. Za obowiązkowe uznałam spacer po Krupówkach i "wyprawę" na Gubałówkę. Niestety mróz był duży, ale sił starczyło na pokonanie całej trasy. Widoki były przepiękne - za każdym razem szybciej bije mi serce, kiedy przed moimi oczami rozpościera się taki widok.
Typowo w górach jest o wiele zimniej, więc pomyśleć trzeba było o cieplejszych ubraniach. Idealna na taką wycieczkę wydała mi się kurtka z zeszłorocznej kolekcji House'a, ciepłe botki emu (które znacie z poprzedniego wpisu), czapkę w podobnym kolorze i granatowy komin. Całość zestawu utrzymana jest w odcieniach szarości i niebieskiego, co zapewne wyróżniało mnie spośród tłumu turystów. :)
Wizyta w Zakopanem jak zwykle musiała skończyć się tradycyjnym grzańcem z sokiem i miodem, oraz żurkiem z kiełbasą. Mam nadzieję, że Wy także często odwiedzacie góry z taką samą radością jak ja. Piękne widoki, wspaniali ludzie i świetna zabawa, czy to zimą, czy latem. Hej!















7 komentarzy:

  1. Ty nawet ubrana na zimowo wygladasz seksownie! Pozdrawiam Cie Karolinko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Cię nie ogarniam Kaja, gdzie Ty się znowu włóczysz?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wszędzie dobrze, gdzie Nas nie ma." :)
      Uwielbiam podróże, a polskie góry najbardziej na świecie!

      Usuń
  3. karola śliczne naprawdę zachwycająco wygladasz w otoczeniu tego puchu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ladna kurtka. Ma genialny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi sie ta stylizacja. Taka na luzie, bo widac, ze nie jestes tak zdesperowana jak inne blogerki zeby po Zakopanem w szpilkach chodzic.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna kurtka i szalik!

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)