czwartek, 12 lutego 2015

SWEET THURSDAY


shirt/bluzka - Terranova (19zł)
leginssy/leginssy - Terranova (19zł!)
bracelet/bransoletka - Six (19zł)
watch/zegarek – Katherine (29zł)




Uwielbiam pączki, a zapomniałam, że dzisiaj jest Tłusty Czwartek. Dobrze, że inni pamiętali. Tak więc wieczorem z mamą zabieram się za robienie tych kalorycznych pyszności.
 Piękny mamy dzisiaj dzień, coś czuję, że wiosna zawita do Nas niedługo, więc będzie można schować czapki, szaliki i rękawiczki do pudełek. W zasadzie powinnam się uczyć do sobotnich egzaminów, ale chwila przerwy na napisanie krótkiego posta  przecież nie zaszkodzi.
Niedawno kupiłam bluzkę, którą widać na zdjęciach, pomyślałam, że dzisiejszy dzień będzie odpowiednią okazją, by ja założyć. Do tego, z tej samej sieciówki dobrałam brązowe legginsy i luźny zestaw gotowy. Biżuteria w kolorze złoto-miedzianym - i skojarzenia z kolorem pączków, miodu i słodyczy gotowe!
Życzę Wszystkim smacznego!










10 komentarzy:

  1. Ty się lepiej ucz, bo nie zdążysz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna bluzeczka, taaaaka słodka!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz ładne włosy. Kolor miodu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z założeń moich i mojego kochanego fryzjera jest to odcień miodowego blondu :)

      Usuń
  4. hmmm śliczne ^^
    ( pączek byl pyszny late takze :) )

    OdpowiedzUsuń
  5. Calkiem fajny, przyjemny blog RedCandy. Nie kopiujesz wszystkiego z wybiegow, tylko pokaujesz wlasny, ciekawy styl. Dla mnie Bomba. Pozdrawiam Krystian.

    OdpowiedzUsuń
  6. To miłe że są jeszcze modelki takie jak Ty , które robią coś z pasją i się tym dzielą . Jak najbardziej podoba mi się Twój blog . Kaja .

    P.S. Ta bluzka jest zajebista !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z myślą o innych powstał ten blog, tak więc bardzo się cieszę, że moje wpisy są komuś pomocne.
      Jeśli tylko pozwoli mi na to czas postaram się odpisywać szybciej na wasze maile i wiadomości, gdyby ktoś czuł się urażony długim oczekiwaniem na odpowiedź, to bardzo przepraszam. Jutro ostatnie trzy egzaminy, trzymajcie za mnie kciuki. :)
      RedCandy.

      Usuń
  7. Beznadziejny blog... Tak jakbys nie mogla nosic bardziej markowych, drozszych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż za gustowny hejt haha :D

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)