czwartek, 25 maja 2017

PASTELE - PUDROWY RÓŻOWY ŻAKIET


żakiet - Cama Shopping
bransoletka - Parisien (sklep stacjonarny przy ul. Półwiejskiej 27 w Poznaniu)
zegarek - Geneva
top - New Yorker
tenisówki - Deez24
legginsy - Oasi
torebka - Parisien

   Cześć wszystkim! W dzisiejszym zestawieniu króluje elegancki żakiet w delikatnym odcieniu jasnego różu. Oczywistym jest, że nie zakryje mojego już dość sporego brzuszka, ale
mimo to - nadal wygląda zjawiskowo. Rękawki w całości uszyte są z delikatnej koronki, co dodaje mu uroku i odbiera przesadną powagę. Wieczorami nadal bywa chłodno, więc założyłam długie legginsy ciążowe (ta stylizacja w wersji z normalnymi legginsami/jeansami i bez ciążowego brzuszka jest dla każdej z Was!). Całość uzupełnia biała bokserka w parze z tenisówkami z kokardą. Jako dodatek towarzyszyła mi matowa kopertówka w kolorze żakietu. Całość jest jednocześnie elegancka i wygodna, możemy bokserkę zamienić na koszulę, a trampki na szpilki i stylizacja nadałaby się nawet i na Komunię, czy rozmowę o pracę.
   Dajcie mi znać, co sądzicie o takim połączeniu. Miłego dnia!












4 komentarze:

  1. Hej. Swietna stylowka! Brzuszek ci pasuje, kwitniesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej, z tylu wogole nie widac, zebys byla w ciazy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna ta narzutka i urocze buty. Fajnie, ze proawdzisz bloga, bo widac, ze cie to kreci. Tak trzymaj. Pozdrawiam. pAulina

    OdpowiedzUsuń
  4. hej. Bardzo slicznie wygladasz, ladny blog, ciekawie piszesz. Bede zagladac.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)