niedziela, 21 maja 2017

ZAWSZE NA CZASIE - MARYNARSKIE PASKI - DO WSZYSTKIEGO I DLA KAŻDEGO



tenisówki - Deez24
bluzka - Pepco
zegarek - Geneva



   Cześć! W końcu skończyły się przymrozki i niskie temperatury. Mam nadzieję, że zima opuściła nas już na dobre. Co mam dzisiaj na sobie?
   Ciekawie skrojoną bluzkę z falbaną w nieśmiertelny deseń marynarskich pasków. Nawet nie chcę myśleć, co by było, gdyby Coco Chanel, francuska projektantka, która przemyciła paski do bezkompromisowego i surowego świata mody, nie wpadła na taki pomysł. Nieważne, czy są szersze, czy cieńsze, czarne, granatowe - zawsze prezentują się bardzo stylowo i z klasą. W przypadku mojej stylizacji to one grają pierwsze skrzypce. Założyłam do nich legginsy z wysokim stanem (nie są ciążowe, po prostu jest to rozmiar uniwersalny) z modnymi naszywkami. A na nogi trampki - tym razem wersja biała z uroczymi kokardkami (do kupienia się również w kolorze pudrowego różu oraz baby blue).

Tak się cieszę, że mamy już późną wiosnę, mogę w końcu legalnie łapać witaminę D i odpoczywać na leżaku w ogrodzie. Jeszcze tylko 53 dni i będę mogła lżejsza o kilka kilogramów pójść na spacer z moim Małym Księciem. Już nie mogę się doczekać. Ale póki co, przede mną jeszcze pranie, prasowanie, przygotowywanie się do szpitala... Takie tam, normalne obowiązki przyszłej mamy :)

Buziaki 








5 komentarzy:

  1. Bluzka nie jest ciekawie a kiczowato "skrojona". Leginsy z takimi aplikacjami zostaw dla dziewczynek z podstawówki. I jeszcze podawanie "marki" chińskiego zegarka "Geneva" :) Słabo. Naprawdę nie ma co pokazywać na blogu, ani to stylowe, ani modne, ani odkrywcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, nie muszę na pokaz kupować zegarka np. Lorus czy Michael Kors, żeby zadowolić każdego. Korzystam z tego co mam, zegarek za 15 zł też ładnie wygląda. Blog ma być prawdziwy, a nie sztucznie kreowany. :) Legginsy są dla mnie wygodne i o to przede wszystkim chodzi, a bluzka bardzo mi się podoba i bardzo ładnie leży na moim okrągłym brzuszku. Jeśli Ci się nie podoba, to po prostu nie oglądaj. Miłego wieczoru, pozdrawiam.

      Usuń
    2. Przykre ze oceniasz ludzi pod wzgledem ceny zegarka... czegos co jest dodatkiem w zasadzie malo istotnym w calym tym wpisie... podkresle fakt iz Karolina jest w ciazy i owe leginsy "dla dziewczynek z podstawowki" sa dla niej wygodne to raz a dwa to ze bedzie mama i ma ukonczone 18l nie znaczy ze ma sie ubierac w ciuchy po babci... czasem warto wrocic do tej malej dziewczynki a nie byc zrzedliwa zolza... a pokazywac na blogu jest co... prawdziwa siebie a nie sztuczna kopie kogos kim sie nie jest... a autorke komentarza prosze o zaprezentowanie siebie... a potem ocenianie innych...
      Mala!!:))

      Usuń
  2. Właśnie, jak Ci się nie podoba to nie oglądaj. Blog nie jest od "popisywania się", kto ma droższy zegarek. Każdy ma taki, na jaki go stać lub jaki lubi. Mi się bluzka podoba, a buty właśnie zamówiłam w kolorze niebieskim z Deez24.
    Asia Ś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trampki są rewelacyjne i niedrogie. Kaja, nie przejmuj się takim rodzajem krytyki! Według mnie bardzo ładnie się ubierasz i nie zmieniaj się <3 Aneczkaa.

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)