poniedziałek, 29 lutego 2016

Street style



trousers/spodnie - New Yorker
shirt/koszula - New Yorker
jakcet/kurtka - Cropp
jacket/marynarka - New Yorker
shoes/botki - Perfect Style
watch/zegarek - Fashion Jewlery
bag/torebka - Levis


Witam Was wszystkich! Znacie powiedzenie: "w marcu, jak w garncu"? Dziś ostatni dzień lutego, a od ponad dwóch tygodni pogoda płata nam figle. Już w zeszłym tygodniu, po kilku cieplejszych dniach chciałam pożegnać się z zimowymi ubraniami i spakować je do skub'ów w szafie, jednak musiałam się wstrzymać. W trakcie porządkowania garderoby spojrzałam w okno i ku mojemu zdziwieniu krajobraz był cały biały. Nie kryjąc złości i oburzenia zeszłam do swojej, prywatnej siłowni poćwiczyć (zła pogoda i niskie ciśnienie wprawiają w zły nastrój). Humor bezapelacyjnie się poprawił ;)
Dzisiejszy zestaw to klasyczna, biała koszula, ciemnoszara marynarka, jasne jeansy z dziurami i botki na słupku. Całość utrzymana w kolorach jasnych, pastelowych. Może tym uda się przywołać wiosnę. Chyba każdy ma już dość zimy i deszczu.













5 komentarzy:

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)