czwartek, 24 sierpnia 2017

NOLI BASIC




   Dzisiejszy post jest skierowany dla przyszłych mam, obecnych mam i tych, którzy lubią obdarowywać swoich bliskich oryginalnymi prezentami, które jednocześnie cieszą oko i są bardzo praktyczne.

   Popoularne rękodzieło, o którym wspominałam we wcześniejszym wpisie skradło moje serce. Pasja i serce, które wypełnia każdy koralik jest dla mnie nieocenioną wartością.
   NOLI Basic – to seria przepięknych zawieszek do smoczków oraz gryzaków dla najmłodszych.
Elementy, z których powstają są wykonane z wysokiej jakości silikonowych koralików i przyjaznych dla maluszka elementów drewnianych w kształcie ptaszka, słonika czy myszki Miki. NOLI zachwyca pięknymi, pastelowymi kolorami oraz nieskazitelnym wykonaniem. Materiały są w 100%  bezpieczne dla dzieci. Posiadają odpowiednie atesty, więc ze spokojnym sumieniem mogę polecić je każdej mamie. Miękkie kuleczki idealnie sprawdzą się dla ząbkujących pociech, dla nieco starszych – jako grzechotka.

   Gryzaki i zawieszki pakowane są w urocze, lniane woreczki, które można wykorzystać na przechowywanie biżuterii lub innych drobiazgów ;)

   Zamówienia na te śliczności można składać na oficjalnym fanpage na Instagramie, kierując zamówienia do szufladki. --> NOLI Basic

Wiele pastelowych kolorów do wyboru, zarówno dla dziewczynki, jak i dla chłopca. Świetny kontakt ze sprzedawcą i bardzo szybka realizacja. Poniżej zdjęcia mojego zestawu - błękitne i marmurkowe kulki w parze z drewnianym słonikiem. Jestem nimi naprawdę zachwycona i już nie mogę się doczekać aż mój Mały Książę będzie mógł ich używać.












2 komentarze:

  1. Bardo ladne te gryzaki. Skoro polecasz, to musze sie zastanowic nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)