niedziela, 6 sierpnia 2017

L'OREAL COLORISTA - HIT CZY KIT?

 

Witajcie! Już wielokrotnie wspominałam (powtarzam dla przypomnienia), że nieco zmieniam tematykę bloga. Oprócz stylizacji będę pokazywać testowane przeze mnie produkty, będę dzielić się z Wami moimi odczuciami na ich temat, tj. czy mi się przydały, sprawdziły, czy też nie. Ostateczna decyzja o zakupie oczywiście będzie należeć do Was, ale czasami może się przydać moja "mała podpowiedź".


   Dzisiejszy wpis dotyczyć będzie farby zmywalnej do włosów firmy L'Oreal, Colorista. Miałam wobec tego produktu naprawdę duże oczekiwania... A jak wyszło? Sami oceńcie.
   Farbę zakupiłam w Rossmannie na promocji, za około 20 zł. Mam jasne włosy, więc postanowiłam zaszaleć i zrobić sobie delikatne, pastelowe ombre. Do zakupu przekonał mnie producent farby, obiecując powrót do normalnego koloru moich włosów po 3 myciach. Pomyślałam, że jak efekt mi się nie spodoba, to po maksymalnie 3-4 myciach nie będzie śladu po moich eksperymentach. :)



   Farbę nakładało się przyjemnie, ładnie dawała się rozprowadzać po włosach. Po zalecanym przez producenta czasie (15-20 minut), zmyłam farbę, wysuszyłam włosy. Efekt był naprawdę bardzo fajny, dokładnie taki, jak chciałam.


   Po 2 dniach przyszła kolej na umycie włosów, jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się, że piękne różowo-fioletowe pasma zmieniły swój kolor na... ZIELONY! Na chwilę obecną od czasu użycia farby, włosy myłam już chyba z 7 razy i nadal mam zielone końcówki. Jak dobrze, że idę do fryzjera w przyszłym tygodniu...



   Decyzję o zakupie zostawiam oczywiście Wam, moi drodzy. Ale ja na pewno już nigdy więcej jej nie kupie. Uważam, że producent powinien uprzedzić o możliwości zmiany koloru farby i o tym, że wcale nie zmywa się ona po 3 myciach włosów...

P. S. Zielone nie są wcale złe, każdy myśli, że takie mają być. Ha ha!




1 komentarz:

  1. Bez komentarza.. Jakby moja corka zafarbowala sobie wlosy na wakacje z nadzieja, ze kolor zmyje sie po 3 myciach i musialaby isc do szkoly to dostalaby uwage za niestosowny wyglad. I nie pomogloby tlumaczenie, ze producent farby zapewnial, ze kolor sie zmywa. No coz, napewno jej nie kupie. Pozdrawiam. Alicja

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)