czwartek, 10 sierpnia 2017

SUMMER FLOWERS LOOK


bluzka - Mango
spódnica - New Yorker
botki - DEEZ24
zegarek - Geneva
kolczyki - Six


    Witajcie! Dzisiaj mam dla Was pierwsza stylizację po urodzeniu synka. Prosta, wygodna i co najważniejsze
- zasłaniająca chwilową pamiątkę po ciąży, jaką jest wystający brzuszek. Mam nadzieję, że szybko zniknie.

    Motyw kwiatowy na bluzce, jest myślę jak najbardziej adekwatny do pogody i pory roku. Spódnica w stonowanym, chłodnym odcieniu szarości i pudrowe, ażurowe botki świetnie się uzupełniają. Dzisiejszy zestaw miałam na sobie w dniu urodzin. Skończyłam już 24 lata... A dopiero co zaczynałam studia... Jak ten czas szybko leci!

    Przede mną kolejny rok nowych wyzwań, kolejne studia, nowe plany na przyszłość i nowa rola, jaką jest bycie mamą. Trzymajcie za mnie kciuki i życzcie mi cierpliwości. Miłego wieczoru! :)








2 komentarze:

  1. Piekna i czarujaca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wygladasz kochana, az trudno uwierzyc, ze urodzilas 3 tygodnie temu ;) Tak trzymaj <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią, może i ja dowiem się czegoś nowego !:)